2019. 02. 10.

Mutasd a polcod! - 58. rész

A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :) 

A 58. választás a 106-os polclakóra esett, aki pedig:


I: Lisa Kleypas: Egy ​nyáréjszaka titkai
Ebben a sorozatban minden egyes részt a magaménak éreztem. Nem is tudom miért nem olvastam el azonnal a megjelenésekor, vártam vele pár évet én butus. Pedig ha tudtam, volna, hogy ennyire be fog szippantani nem vártam volna ilyen sokáig vele. Lisa megkapta a helyét a kedvenc Írónőim között. Szeretem a stílusát, ahogy megjeleníti a történelmi romantikus történetek kötelező elemeit, még se érzem őket sablonosnak.




P: Penelope Ward: A legkedvesebb szomszéd
Nem is szó szerint előző rész, de a Legdrágább mostohabátyám esetében a borító fogott meg, majd a történetet is megszerettem. Miatta biztos voltam abban, hogy ez a könyv is érdekelni fog, most már csak el kéne olvasni. Nagyon szépen mutatnak együtt a polcon, az biztos. :D
Elec regényéről értékelést is írtunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése