2019. 02. 01.

Január havi beszerzéseink, olvasásaink

Az év vége után az első hónap mindig csendesebb. Újult erővel kezdjük az évet, telve energiával és idén is igyekszünk minél változatosabb tartalommal érkezni nektek a blogon. :)

Indie: Ismét nagyon gyorsan elrepült egy újabb hónap. Remek olvasások vannak a hátam mögött. sikerült egy újabb kedvenceket találnom. Sőt egy sorozatot is sikeresen kivégeztem, amely már régóta a polcomon csücsült.

Vettem: 
- Sarah J. Maas: Szárnyak és pusztulás udvara nem is kezdődhetne jobban az idei év :)

Összesítve: 1 db vettem + 0 db ajándékba kaptam = 1 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)

Olvastam: Ebben a hónapban összesen 8 db könyvet sikerült elolvasnom, remélem sikerül is továbbra ilyen jól haladnom továbbra is. A blogunkra eddig 0 db-ból készült bejegyzés, és 5 db-ból készül.


Perpetua: Belegondolva, ha a Szárnyak és pusztulás udvara nem tolódott volna januárra, akkor januárban nem is vettem volna könyvet. :) 

Vettem: - Sarah J. Maas: Szárnyak és pusztulás udvara a fantasztikus második rész után alig vártam a lezárást, szinte egyből el is olvastam.

- Jennifer L. Armentrout: Dermesztő érintés maximálisan nem győzött meg az első rész, de mégis győzött a kíváncsiság, így a kosárban landolt. 


Összesítve: 2 db-ot vettem + 0 db-ot ajándékba kaptam = 2 db könyvvel gazdagodtam ebben a hónapban. :)

Olvastam: 8 db könyvet olvastam el ebben a hónapban. Ez egy nagyon jó kezdés, ha ezt sikerülne egész évben tartani, akkor boldog lennék. :D A blogunkra eddig 1 db-ból készült bejegyzés, és 7 db-ból készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése