2018. 10. 10.

T. M. Frazier: Perversion - interjú

Író: T. M. Frazier  
Cím: Perversion
Sorozat: Perversion Trilógia 1.

Megjelenés: 2018.09.25.
Fülszöveg:  
A szerelemnek varázslatosnak kellene lennie.
A miénk öngyilkosság.
Amikor először találkoztam Emma Jean Parish-sel  a s*nájával tévesztett meg.
Az övével.
Tizenhat évesen az első csókjával.
Tizennyolc évesen nekem adta.
Átejtő művész. 
Én bűnöző vagyok. 
Használom.
Manipulál engem.
Vonzalmunk robbanásveszélyes. 
Ami örökké tarthatna. 
Ha túléljük a robbanást...

Az állkapcsom még mindig a padlón van a nagy csavar és a függővég után! Honnan jött a trilógia ötlete?
Évekkel ezelőtt villant be a nyitójelenet és lementettem egy Emma Jean nevű fájlba. Újra és újra visszatértem hozzá, és egyre inkább kibontakozott bennem.

Grim antihős. Hangulatos, nem éppen törvénytisztelő és brutális munkája van a bandában, a Bedlam Testvériségben. De érzelmes, érzékeny oldalát mutatja Tricks mellett. Szerinted mi a kulcs egy sikeres antihős megalkotásának?
Egy kis sebezhetőséget kell mutatni, még a legkeményebb rosszfiúk esetében is – szerintem ez a kulcs, hogy az olvasók szeressék és szimpatizáljanak olyan emberrel, aki hagyományos értelemben nem jó ember.

A Perversion egy kitalált városban játszódik, Lacking-ben, Floridában. Népesség: 5.244 fő. Átlagéletkor: 26,6 Átlagos jövedelem háztartásonként: 15.372$ Szegénységi arány: 64,8% Biztonsági besorolás (100 a legbiztonságosabb): 1 Lacking-et egy valós város inspirálta? Nem szívesen látogatnék oda? Ha nem, akkor mondanál egy kicsit a kitalálás folyamatáról?
Egy floridai város, közepén egy kaszinóval, és szegénység veszi körül. Teljes kitaláció. Szeretek én alkotni városokat és Lacking az eddigi kedvencem.


Ahogy említettem, elég durva függővéggel zárul. Olvasol te is ilyen történeteket? Bármi tanács, hogy vészeljék át az olvasók?
Én is olvasok! Szeretem várni a sorozat következő részét, és számomra egy függővéges befejezés sokkal emlékezetesebb. Tanács? Ne légy ideges, inkább izgatott!

Felvázolod a teljes történetet, vagy írás közben alakul? Ha tudod, mi fog történni, elmondod bárki másnak vagy csak te tudod? Hajlandó vagyok fizetni érte.
Igen, felvázolom, bár a végleges verziónál sok minden változik az elejéhez képest. Csak én tudom mi fog történni a végén. Bár megvesztegethető vagyok. Mire gondolsz?

Volt olyan korai olvasói reakció, ami meglepett?
Sokkolt. Megnéztem a bloggerek ötcsillagos értékeléseit és tulajdonképpen sírtam, annyira elérzékenyültem. Sose lehet tudni, hogyan fogják fogadni a könyvedet, és lenyűgöztek az eddigi visszajelzések. Köszönöm!

A borítója eredeti és elég király. Mit mondtál a tervezőnek, hogy azt jelenítse meg, amire vágysz?
Én csinálom a borítóimat és legalább harminc különböző verzió szokott lenni a végleges előtt.


Idén melyik könyvek voltak a legjobbak, amiket olvastál?
L. J. Shen Dirty Headlines: Tökéletes. Meghan March Richer Than Sin trilógia: Felejthetetlen.

Ha a saját történetedről kellene romantikus regény írnod, mi lenne a címe?
His Secret. Mert Mr. Frazier jól játszott, de egészen az esküvőnk napjáig, hat évvel a megismerkedésünk utánig, nem tudtam, már két éve figyelt.  Az első két szó, amit nekem mondott: „Helló feleségem.”

Bármi nyom, hogy mi fog történni a folytatásban?
Elmondanám, de ha megtenném… csak viccelek. Bármit mondanék, az spoiler lenne, de minden nyom egy epikus pillanathoz vezetne, és nem akarnám lelőni.
Forrás

Képek forrásai:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése