2017. 08. 17.

Sophie Jackson: Egy lépés feléd

Író: Sophie Jackson
Cím: Egy lépés feléd
Sorozat: Egy font hús 3.
Kiadó: Libri

Kiadás éve: 2017.
Terjedelem: 350 oldal
Fülszöveg:
Riley Moore váratlan hívást kap; édesapja súlyos állapotban kórházba került. A börtönviselt nehézfiú öt év után mindent hátrahagyva hazautazik, hogy helyrehozza a kapcsolatát a családjával. Eközben felejteni próbál, hiszen a hosszú börtönéveket egy lányról álmodozva volt képes túlélni, aki egykor a világot jelentette neki, és aki soha nem lehet már az övé
Lexie Pierce sok fájdalmon ment keresztül, de megvalósította az álmait. Sikeres üzletasszony lett, aki tudja, mit akar, de Riley felbukkanásával ismét fellángol az egykori szenvedély. Azonban a lány tartozik egy vallomással a srácnak, mielőtt kiderítenék, vajon képesek-e újra bízni egymásban



„-Szóval csak szerettem volna adni valamit, hogy elmondjam, mit jelentesz nekem.
(…)
- Egy bolygót?
- Nem te buta. A világot. Téged szeretlek a világon a legjobban.”

Elérkeztünk a sorozat utolsó részéhez, érdemes volt Riley történetét is elolvasni?

I: Már az előző részben is nagyon érdekelt vajon a milyen is lesz Riley története. Múltját milyen események fogják befolyásolni, és milyen "démonokkal" kell majd megküzdenie? Amint neki kezdtem az olvasásának teljesen beszippantott, és tudtam egy nagyon szuper könyvet tartok a kezeim között. Nem csalódtam, sőt mondhatom azt, hogy Riley-nak sikerült elrabolnia engem testestül lelkestül. *-* Ő az a pasi, akire rá merné bízni a szívét az ember
lánya, még az mellett is, hogy az elején nőcsábásznak tűnt :) Az Írónő megalkotta nekünk egy megsebzett férfi történetét, ahol a gyerekkori barátság szerelemé válik, és a vonzalom még évek múlva is megmarad. Itt Riley-nak kell újra bíznia, és megbocsátania, hogy a jövőjét  azzal tölthesse, aki a múltjában fontos szerepet töltött be.
P: Nagyon is! Ez a rész volt szerintem a legjobb! Az első két páros is megérintett, bár ha sorrendet állítok, akkor Max-ék vannak a második helyen, de valahogy Riley és Lexie volt a sorozat csúcspontja. Nagyon mély, régi kapcsolat az övék, teljesen egy hullámhosszon vannak, láthatjuk mennyi mindent éltek meg együtt. A gyerekkori barátság változik át egy igazi felnőtt kapcsolattá. Minden sorát öröm volt olvasni.

„- És visszajössz, ugye?
- Igen, ha még mindig akarsz. Én mindig vissza fogok jönni hozzád.
- Én pedig mindig akarni foglak.”

A könyv egy „második esély” típusú szerelmet mutat be. Szeretjük az ilyeneket is?
I: Nagyon szeretem, amikor egy gyerekkori szerelem kialakulásáról, és annak folytatásáról olvashatok. Főleg, ha ez a szerelem magában hordozza a második esély lehetőségét. Itt mind
Riley (forrás)
a kettőt megkaptam Riley történetében. Mindig hatással van rám, ha ehhez hasonlót olvasok, elképzelem, milyen is lenne ha velem történne meg olyan hasonló helyzet, mint amiket a lapokon az Írónő elém tárt. Úgy gondolom ha valakik igazán szerették egymást, megilleti őket egy második esély, hogy ezek után újra megpróbálhatják rendezni kapcsolatukat. Főleg akkor amikor nem megcsalás, vagy egymás bántása áll a háttérben.
Riley és Lexie elválaszthatatlanok voltak múltban. Együtt élték át az első csók, az első szerelem, és az első együttlét érzéseit. De sajnos egy nem várt esemény elszakította őket egymástól, és külön utakon járnak tovább egy darabig. A sors útjai kifürkészhetetlenek, és újra egymás mellé hozta őket. A legjobb az egészben, hogy itt most nem a nő bizalmát kell vissza szerezni mint általában más ilyen történetben. Itt Riley-nak kell újra megbíznia a lányban, és együtt kell felépíteniük  az új kapcsolatukat. Már az elején éreztem, hogy ők csak is egymás mellett lesznek igazán csak boldogok.
P:
Olvasás közben rájöttem, hogy azért szeretem a második esély típusú könyveket, mert

azoknál valahogy még mélyebbnek, még erősebbnek érzem a két szereplő közötti kapcsolatot, szerelmet. Tudom, kicsit hülyén hangzik, mert akkor miért nem maradtak örökre együtt? De az élet mindig tartogat olyan helyzeteket, ahol az igaz szerelemedet is el kell engednek és ilyenkor látod, hogy az ennyire mély érzelmek évek elteltével se halványulnak. És ugyanúgy, mint az első találkozáskor, évekkel később is izgalmas olvasni, ahogy fellángolnak az érzelmek és figyelni, vajon mikor adják meg magukat a szereplők az érzelmeiknek.

„- Lexie. Mindig szerettelek. Ugyanolyan nehéz lenne többé nem vennem levegőt, mint elfelejtenem, mit érzek irántad.”

Lexie taszította el magától a férfit, mégse tudja igazán elengedni. Milyen volt, hogy ő a kezdeményezőbb kettőjük közül?
I: Nagyon megkedveltem Lexie-t a történet során. Egy igazán vagány lány, és nem csak a külseje miatt mondom ezt rá, de emellett nagyon kedves, és szerethető is. A múltban
Lexie (forrás)
elválaszthatatlanok voltak Riley-val, készültek a közös életükre. De az élet mást tartogatott nekik, egy szörnyű tragédia éri Lexie családját, ami nagyon megrázza a lányt. Ezek után már semmit se lát olyan fényesen mint eddig. A közös főiskolás évek nem jöhetnek létre. Riley még ezek után is próbál Lexie mellett lenni, de ő ellöki magától a fiút. Meg kell küzdenie a depresszióval, ami mindent felforgatott benne. Nagyon fájt érte a szívem, de éreztem, ez volt akkor a jó döntés. Sose tudtak teljesen elszakadni egymástól, amikor Riley meglátogatta családját valahogy egymás ágyában kötnek ki. Az események csak ezek után bonyolódnak meg igazán. Igen mondhatjuk Lexie-re, hogy ő volt a kezdeményezőbb fél. Neki kell jóvátennie a múlt fájó emlékeit Riley számára. Úgy gondolom Lexie minden tőle telhetőt megtett ennek érdekében. Nem volt egyedül, volt segítsége is :)

P: Tetszett, hogy nem a tipikus „a pasi teper a lányért” felállás volt,hanem kicsit variált rajta az Írónő. Nem beszélhetünk domináns félről a kapcsolatukban, mert Riley is igazi alfahím, de mintha mindig is Lexie lett volna a határozottabb kettőjük közül. Kezdeményezőbb volt általában és már az elején nyitott a fiú felé, amikor ő nem mert. Riley-t viszont már első látásra levette a lábáról a szőke kislány. Azonnal a hatása alá került és fülig beleszeretett és sose került ki a hatása alól.

„Azóta, hogy itt vagy, rájöttem mit veszíthetünk mindannyian, és nem akarok egyetlen percet sem elpocsékolni, hogy nem azzal a két emberrel vagyok, akiket a legjobban szeretek a világon.”

Maga a történet mennyire nyerte el a tetszésünket?

I:
Engem teljesen megtalált, egyszerűen imádtam. A karakterek nem is sikerülhettek volna jobban. Maga a történet is annyira jó volt. Tetszett, ahogy megmutatta az Írónő, hogy miként éli meg egy pár, amikor az élet nehéz dolgok elé állítja őket. Azt is, hogy kire milyen
hatással lesz az elválás. Amikor megtalálod a lelki társad, iszonyatos lehet elengedni, és nem érezni többet magad mellett. Riley-nak és Lexie-nek se volt könnyű, és sose tudták túl tenni magukat ezeken az eseményeken. Nagyon megszerettem a párosukat, sok mindenen keresztül mentek, de egymás mellett élik meg igazán csak a boldogság, és a szerelem érzését a múltban, és bár próbálnak küzdeni, de a jelenben is. Egy ilyen szerelem nyomot hagy, és nem lehet csak úgy kitörölni magadból. Már az újra találkozás első pillanatában érezték az egymáshoz tartozást. Szurkoltam, hogy megtudják oldani a problémákat, és végre egy család lehessenek. Ehhez sok aranyos, vicces, és szívbe markoló esemény vezet.
P:
Ahogy az előbb írtam, nagyon tetszett a kicsit más felállás, de jól esett az is, hogy nem az általában várható bonyodalom maradt a végére, hanem máson izgulhattunk. És ezek mellett az érzelmek is magukkal ragadtak. Imádtam a visszaemlékezéseket, ahogy izzik közöttük a levegő, és a jelenben is azért szurkoltam, hogy mikor adják fel a küzdelmet és adnak teret a

nyilvánvaló érzéseknek. Egyedi elem volt Lexie ékszerboltja is, a személyre szóló üzenetekkel, a valóságban is szívesen megnéznék egy ilyen üzletet, szívesen vásárolnék benne.

„Riley a lelke legmélyébe költözött, és mindig is ott lesz, bármi történjék is közöttük.”

A mellékszereplőkről is ugyanolyan szerethetőek voltak?
I: Riley-nak nem csak Lexie-vel való ügyét kell megoldania, ott van még az édesapja is, aki nem néz jó szemmel fiára. Ebben is mellette áll édesanyja, és a testvérei. Tate-t már ismerhettük az előző részben is, és itt van még Dex és Seb is. Nem csak Riley, de a többi fiú is
megérne egy külön történetet :D Jó volt olvasni kicsit róluk is, és hogy mennyire
összetartanak a nehéz helyzetekben. Itt van még a kicsi Noah is, aki nélkül nem lenne kerek a történet. Olyan kis aranyos volt, remélem egyszer nekem is lesz egy ilyen csöpp fiam :)
P: Riley-nek népes családja van és szerencsére mindannyiukat meg is ismertük. Jó volt látni a szoros testvéri kapcsolatot, a szokásos ugratásokat, de a szeretetet is. Ilyen szereplők felbukkanásakor, mindig elgondolkozok, hogy vajon nekik milyen életük lehet, ők hogyan találták vagy találják meg a boldogságot? Főleg, hogy például Seb esetében kaptunk pár érdekesnek tűnő morzsát is. Viszont mellettük nem lehet szó nélkül hagyni az édes Noah se. ^-^ Ő volt az egyik sztár a könyvben. Mindenki szereti a gyerekeket, és nem lehet nem mosolyogni, amikor egy ilyen aranyos kisfiúról olvasok. És mindezt megkoronázva még a korábbi párosaink is feltűntek, ha csak rövidebb időre is, láthattuk milyen boldogok azóta is, hogy elbúcsúztunk tőlük.

„Még sohasem voltam ennél boldogabb. Nem akarok többé nélküled élni.”


Kedvenc jelenetem:
I:
Riley vívodásai
P:
Riley és Lexie első találkozása.
Kedvenc szereplőm: 
I: Riley, Noah, Lexie
P:
Riley, Lexie, Noah.
Kinek ajánlom: 
I: A sorozat kedvelőinek mindenképpen ajánlom, nekem ez lett a kedvenc részem :)
P:
Aki félt eddig elkezdeni a sorozatot, akkor is legalább ennek a résznek adjon egy esélyt, mert tökéletes new adult regény.
Értékelésem:
I: Nem is tudok rá mást adni mint 5 batman-t.
P: 
Ez a befejezés megérdemli az 5 bolygót.



Érdekesség: Nézzük meg, milyen válaszokat adott az Írónő a hozzá intézett kérdésekre. :)


Kérlek mesélj kicsit az új megjelenésedről, az Egy lépés feléd regényről.

Ez az utolsó kötet az Egy font hús sorozatban. Riley történetét meséli el. Már a kezdetektől

fogva szerepel, de most tudhatunk meg végre többet a múltjáról, a családjáról és milyen ember is ő valójában.
Ez egy történet a szerelemről, a bizalomról, a megbocsátásról és a felelősségről. Imádom Riley karakterét és remélem az olvasóim is fogják szeretni.


Vannak alkotók, akik inspirálnak?

Ó, nagyon sokan vannak! Imádok mindent, amit John Green ír; pontosan tudja, hogyan töltse meg a szíveket szavaival, majd szakítsa ki mellkasunkból. Imádom Colleen Hoover munkásságát is. A történetei nagyon egyediek és bár a cselekmény egyszerű, mégis minden szó tökéletes. És szerintem, amit J. R. Ward tett a vámpír műfajjal az lenyűgöző – vámpírok fekete bőrben? Bárcsak én is gondoltam volna erre!


Magától jönnek a dolgok, vagy gondosan megtervezed előre?

Inkább az előbbi. Tudom hol kezdődik a történetem és hol fog végződni, a kettő között tekergőzik a cselekmény. Néha egy párbeszéddel kezdődik, és feljegyzem ki és mikor mondta. Van egy noteszem az ágy mellett, amibe bármikor írhatok, volt már olyan, hogy hajnal 4-kor jutott eszembe valami. Szeretem a természetes módot, ahogy írok és hogy a szereplők fejlődnek a történet előrehaladtával. Ettől marad érdekes a dolog.


Ki az a három romantikus író, akik iránt igazán rajongsz?
Jojo Moyes. Ő akartam lenni, amikor felnövök. Először, amikor válaszolt az egyik tweet-emre, majd mag őrültem! Mindig potnosan tudom J. R. Ward következő megjelenési fátumait. Az írásai annyira szexik és kemények, az új sorozata a Bourbon királyai is kitűnő. Persze, Stephanie Meyer is a rajongásom tárgya. Ő inspirált, hogy kezdjek írni, és emiatt találkoztam sok igazán lenyűgöző emberrel. És hozzáteszem, ő alkotta meg Edward Cullen-t! Hogy ne rajongjak érte?

Megosztanál velünk egy kedves pillanatot az írói pályafutásodból?
Tavaly nyáron az Egyesült Államokba repültem, egy utazásra, amit az elmúlt négy nyáron megtettem. Philadelphia külvárosában laktam egy barátomnál, amikor először érkeztem és a második napon eldöntöttem, hogy elmegyek a King of Prussia bevásárlóközpontba. A kasszánál a lány, aki kiszolgált, megkérdezte, hogy író vagyok-e és Sophie a nevem. Sokkolt, hogy tudja ki vagyok. Folytatta, hogy ő is az egyik olvasóm, nagyon kedves volt és a

beszélgetés végére még tíz másik olvasóm is körénk gyűlt. Nagyszerű pillanat volt.
 
Van olyan TV műsor, amit rendszeresen nézel?
A barátom és én most fedeztük fel a Walking Dead-et. Kicsit le vagyunk maradva, de most tartunk a negyedik évadnál. Mesés sorozat. Egy kicsit talán (na jó, menthetetlenül) szerelmes vagyok Rick-be és Dary-be. Imádom!


Melyik három romantikus regényt ajánlanád?

Jojo Moyes, Mielőtt megismertelek. Figyelmeztetlek, ez a könyv össze fog zúzni – én sírtam – de teljesen megérte! James Patterson, Sunday’s at Tiffany’s. Egy gyors, gyönyörű, szívszorító olvasmány. Paullina Simons, A bronzlovas az első kötet a háromrészes sorozatban és az egyik leggyönyörűbb olvasmány, amihez szerencsém volt. A második világháború kezdetén játszódik, tehát gondolhatod, hogy nem egyszerű menet. Hihetetlen.

Milyen lenne az álomnyaralásod?

Valami meleg, csendes tengerparton, medencével és 24 órás koktélfelszolgálással és persze ingyen wi-fi-vel. Ez lenne az igazi boldogság.


Mi következik ez után?
Van pár ötletem más sorozatokhoz, talán valami paranormális jön. Az Egy lépés felédben találkozunk Riley testvéreivel, és nagyon szívesen írnél róluk is. Sok lehetőség van. Egy Hollywood-i történetre is lenne ötletem, sőt még egy meleg romantikus könyvre is, ami nagyon tetszene nekem.
Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése