2019. 01. 05.

Könyjelző Top 10 - 46. rész


Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :)



10 legjobb 2018-as olvasmány

I: Mindig vannak olyan történetek amelyek közel kerülnek a szívemhez. Tavaly is sok szuper könyvet sikerült elolvasnom, most is akadtak amelyek kiemelkedtek közülük. :) 
P: Az igazi kedvenceket mindig be is jelölöm, abból kevesebb szokott lenni, mint az 5 csillagos élményekből. Tavaly 5 olvasmányom kapta a kedvenc besorolást, de azért volt még bőven választék a lista másik feléhez. :)

1,
I: Christelle Dabos: A ​tél jegyesei Legjobban Ophelia és Thorn története hagyott bennem nyomott. Igaz, hogy csak 4,5 csillagot kapott tőlem a molyon, de ez nem zavarjon meg senkit sem. Egy csodálatos egyedi világba csöppentem, amely még napokkal az olvasása után is elkísért. 
P: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara Mindenképp ezzel kell kezdenem a listát, hiszen az írónő mindent megad, amit egy jó regénytől várok. Felfokozott érzelmek, bámulatos cselekmény, remek szereplők. Megérdemli a helyét az élen.
2,
I: Lisa Kleypas: Ördöngös tavasz Tavaly ismerkedtem meg Lisa munkásságával, szinte az összes könyve a kedvencemé vált. Kettőt ki is fogok itt emelni, az egyik pont az ördöngös tavasz. A benne lévő páros találkozására még most is mosollyal az arcomon emlékszek vissza rá.  
P: Mia Sheridan: Archer hangja Szeretek Archer-hoz hasonló megtört lelkekről olvasni. Mia gyönyörűen adja át az ő történetét, a szívemig hatolt.
3,
I: Colleen Hoover: Csúf szerelem Coho megint sikeresen meghódította a szívemet. Mindig olyan jó helyzeteket teremt, amelyet a maga stílusában megírva egyszerűen nem tudok nem szeretni. 
P: Lisa Kleypas: A szív doktora Mióta megismertem az írónő munkásságát, csupa remek könyvélményt köszönhetek neki. Idén Garrett és Ethan varázsolt el leginkább.    
4,
I: Lisa Kleypas: Married ​By Morning Itt a másik szívemnek kedvenc könyvem Lisa-tól. A Hathaway testvérek közül Leo a legidősebb, akinek a szívét a család nevelőnője rabolja el. Cat egy tűzrőlpattant lány. Kettőjük kapcsolatának alakulását nagyon szeretem végig követni.  
P: Tillie Cole: Ezer csók Olvastam több helyen, hogy klisétengernez érzik ezt a regényt. Én mégis kedvencként gondolok rá. Megérintett és egy érzelmi hullámvasút volt az egész.
5,
I: Holly Black:  A kegyetlen herceg Nagyon jó volt megismerni a tündérek gonoszabbik énjét. Holly egy igazán különleges világot épitett fel. 
P: Lisa Kleypas: Ördöngös tavasz Ez után azt hittem, hogy ez lesz a kedvenc Ravenel regényem, de a következő rész felülmúlta. Ettől függetlenül az élmezőnyben a helye Pandora különleges történetének.    
6, 
I: Josie Silver: Egy ​decemberi nap Nem volt hibátlan a történet, de engem mégis teljesen magával ragadott.
P: K. A. Tucker: Egyetlen kis hazugság Okkal vártam ennyire ezt a regényt. Már az első rész is kedvenc volt, de Livie is hasonlóan maradandó élményt nyújtott.
7,
I: Elle Kennedy: A pont Dean és Allie története lett a kedvencem a sorozatból. Igazán egyedi páros, aki megmutatták, hogy ők igen is egymáshoz illenek.  
P: Colleen Hoover: Csúf szerelem Érdekes lenne a lista CoHo regény nélkül, minden története egyedi és kiemelkedő. Tavaly a Csúf szerelem volt számomra a kedvenc.
8,
I: Helen Hoang: A ​szerelem egyenlete Romantikus lelkemnek igazi kincs ez a történet, szeretem úgy ahogy van. 
P: Holly Black: A kegyetlen herceg Persze számítottam arra, hogy remek történet lesz ez, de mégis meglepett, hogy ennyire szerettem. Alig várom a folytatást.   
9,  
I: Mary Ann Shaffer · Annie Barrows: Krumplihéjpite ​Irodalmi Társaság Egy igazi gyöngyszemre leltem, nem gondoltam, hogy ennyire szeretni fogom. Nem olyan régen a filmet is sikerült végre megnéznem :) 
P: Helen Hoang: A szerelem egyenlete Ezt a regényt nem a hatalmas, váratlan fordulatok tették maradandóvá. Inkább egy végtelenül aranyos, rózsaszín és nagyon szerelmes történet volt, és nagyon szívesen gondolok vissza rá.    
10, 
I: Sarah J. Maas: Az orgyilkos pengéje és más történetek Ó drága Sam, most már értem miért volt akkora nagy fájdalom az elvesztésed :( 
P: Ker Dukey, K. Webster: Ellopott babácskák Nem egy szívderítő olvasmány, de a maga kegyetlenségével belopta magát a szívembe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése