2019. 01. 04.

Kedvenc könyves blog - 13. kör


A negyedik szavazás során a kedvenc hazai könyves blogot keressük. A választék igen széles, hiszen sok olvasó döntött már úgy, hogy megosztja másokkal a gondolatait, de vajon kit követünk legszívesebben nyomon?


Indulás: 2014.03.03.
Bemutatkozás:
"30 éves. Zöld szemű. Szemüveges. Nevetős. Szeret olvasni. Kávézik. Teázik. Alacsony. Pizzázik. Szingli. Mosolyog. Most vörös hajú. Duci. Komoly. Jobbára ártalmatlan."
Tartalom/rovatok: Értékelések, Mini könyvklub, Filmek és feldolgozások, Írók és könyveik, Book Tag, Kihívások, Havi zárás, Megjelenések
Összegzés: Legújabb Blogturné Klub tagok között van. Részletes értékeléseiben, érdekességet, saját montázsokat és saját képeket is találhatunk.
 



Blog neve: Zakkant olvas
Indulás: 2010.01.13.
Bemutatkozás:
"Helló, Anett vagyok. Ez a blog a könyves élményeimről szól. Könyvekről, amiket szerettem. Könyvekről, amiket olvastam valamikor. Könyvekről, amiket utáltam és félbehagytam. Könyvekről, amik megváltoztatták az életem.
A könyveken túli életemben szabadúszó social media managerként dolgozom, cikkeket írok az NLCaféra és szívesen fotózom Budapest szépségeit. Róka, lajhár és mókus mániás vagyok. 🦊 🐿️"
Tartalom/rovatok: Értékelések, Book Tag, Várólista csökkentés, #témázás, Egyéb
Összegzés: Szintén Blogturné Klubos oldal. Értékeléseiben a kifejtés mellett a legfontosabb pár gondolatot külön ki is emeli.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése