2019. 01. 01.

December havi beszerzéseink, olvasásaink

Újabb évet zártunk, méghozzá nagy hajrával. :D Decemberben nem maradt el a most már szokásosnak mondható, karácsonyi nyereményjátékunk, amin sokan részt vettetek. Számos remek könyv van a hátunk mögött, a bejegyzés végén összegyűjtöttük a kedvenceinket egy évértékelő keretein belül. Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)

Indie: Hihetetlen milyen gyorsan elröpült ez a hónap is. Meglátszik a darabszámon milyen jó kis termést sikerült így év végére beszereznem.

Vettem: 
- Josie Silver: Egy decemberi nap szerelem volt első látásra, egyszerűen éreztem, hogy nekem ezt olvasnom kell. Nem is gondolkodtam sokáig a beszerzésén, csak felkaptam a könyves bolt polcáról, kifizetem, majd boldogan szaladtam haza vele. 

- Alwyn Hamilton: A szultán foglya az első rész mind a kettőnk tetszését elnyerte, így nem volt kérdés a folytatás beszerzése sem. Kíváncsi vagyok mennyire lesz jó a folytatás.

- Rebecca Ross: A királynő felemelkedése jó véleményeket láttam róla, és ezért nem tudtam neki nemet mondani. Szerintem gyönyörű a borítója is.

- Tomi Adeyemi: Vér és csont gyermekei olyan jókat olvastam róla, remélem tényleg olyan jó mint mondják. A borítója pedig nagyon kifejezőre sikerült, a rajta lévő lány tekintette nem ereszt.

- Jay Asher: What Light – Micsoda fény! itt a gyönyörűséges borító volt a bűnös, szeretem volna valami kis karácsonyi könyvel készülni az ünnepek előtt.

- Penelope Ward: Neighbor Dearest – A legkedvesebb szomszéd Elec története igazán jól sikerül, megszeretem az Írónő stílusát. Kíváncsi vagyok itt milyen könyves pasit ismerhettek majd meg Damien személyében.

- Naomi Novik: Ezüstfonás bár még nem olvastam a Rengeteget az Írónőtől, úgy gondoltam bizalmat szavazok a gyönyörűséges  borítója miatt.

- Kristen Ciccarelli: Az utolsó Namsara amint megláttam tudtam, hogy meg kell vennem magamnak. Nagy reményeket fűzők hozzá.

- Colleen Hoover: Too Late – Túl késő kedvenc Írónőm így nem is tudnám nem megvenni az aktuális megjelenését. Cohora várni decemberben eddig még mindig megérte.

- Sarah J. Maas: Tower of Dawn – A hajnal tornya már nagyon kíváncsi vagyok Sarah mivel sokkol minket ebben a részben.

- Vi Keeland: Órákon át kívánlak bár még nem olvastam az Írónőtől, de valami miatt bizalmat szavaztam neki.

- Victoria Schwab: Egy sötét duett tetszett az első rész, kíváncsi vagyok a folytatásra.

- Lauren Brooke: Vihar után ebben a kiadásban is szeretném a magaménak tudni.

Kaptam:  
- Jamie McGuire: Gyönyörű pillanat ezt a részt még nem olvastam, Perpetua-nak köszönhetően, így teljes lett a sorozatom.

- Ava Dellaira: Hazatérés ezt a könyvet is Perpetua-tól kaptam karácsonyra. Az Írónő első nálunk megjelent könyve nagy hatással volt rám, így mindenképpen szeretem volna ezt is a magaménak tudni.

- Borbás Edina: Kék macska párom karácsonyi ajándéka, ehhez a könyvhöz is vonzott valami :) remélem a megérzésem helyesnek bizonyul majd.

- Ashley Carrigan: Suttogó-völgy kíváncsi vagyok az Írónő milyen lesz megismerni a történelmi romantikus oldalát.

- Szaszkó Gabriella: Vigyázz rám itt van a befejező rész, szerintem a szívem vérezni fog az elolvasásakor.

Összesítve: 13 db vettem + 5 db ajándékba kaptam = 18 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)

Olvastam: Ebben a hónapban összesen 9 db könyvet sikerült elolvasnom, nagyon boldog vagyok, mert ezzel a számmal sikerült teljesítenem az év végi célomat.  A blogunkra eddig 3 db-ból készült bejegyzés, és 4 db-ból készül.

Perpetua: Sokkal kevesebb könyvet vettem decemberben, mint ahogy vártam. :O Úgy tűnik most a november volt erősebb.

Vettem: 
 - Vi Keeland: Órákon át kívánlak Nagyon kíváncsi vagyok már az Írónő munkásságára, vettem már más regényt is tőle, de még olvasatlan maradt. De előbb utóbb leküzdöm. :) 

- Jeaniene Frost: Második kísértés Szeretem a sorozatot és a második rész is kell az Első lobbanás mellé.

- Penelope Ward: A legkedvesebb szomszéd Kellemes élményeket hagyott Elec-ék története, szeretném, ha ez is ilyen lenne.

- Colleen Hoover: Túl késő Kétség kívül a polcon a helye.

- Sarina Bowen - Elle Kennedy: Ez a srác Sokat agyaltam, hogy megvegyem-e, de úgy döntöttem bevállalom.

- Kristen Ciccarelli: Az utolsó Namsara Ez a megláttam és azonnal megvettem kategória volt. Beleszerettem a borítóba, remélem a belső is ennyire jó lesz.

- Alexandra Bracken: Sötét örökség Igaz még a 3. részt se olvastam, de kíváncsi vagyok Zu történetére is.

- Szaszkó Gabriella: Vigyázz rám Így lesz teljes a Pennington testvérek története.

- Naomi Novik: Ezüstfonás Gyönyörű a borító is, de már angol megjelenéskor is felfigyeltem a regényre.

- Sarah J. Maas: A hajnal tornya Igaz nem ezt a részt várnám, de remélem Chaol kárpótolni tudna.

- Kerstin Gier: Fellegszálló Az eddigi regényei nem okoztak csalódást, ezért bátran rendeltem meg ezt a könyvet is. 

Kaptam: - Courtney Cole: Maradj velem olyan sokszor találkoztam már a címével, eddig beszerezhetetlen volt, de szerencsére a film miatt újra kiadták, így végre én is a magaménak tudhatom.

- Julie Buxbaum: Három dolgot mondj olyan sokszor találkoztam már a címével, eddig beszerezhetetlen volt, de szerencsére a film miatt újra kiadták, így végre én is a magaménak tudhatom.

Összesítve: 11 db-ot vettem + 2 db-ot ajándékba kaptam = 13 db könyvvel gazdagodtam ebben a hónapban. :)

Olvastam: 6 db könyvet olvastam el ebben a hónapban. Még egy jól jött volna a teljes boldogságomhoz, de most ennyi sikerült. :) A blogunkra eddig 2 db-ból készült bejegyzés, és 4 db-ból készül.

 Év végi összesítő


Könyvjelző Blog: 2018-ban nagy fába vágtuk a fejszénket. Elhatároztuk, hogy minden napra fog jutni egy bejegyzésünk. Nem volt egyszerű, néha tényleg igazán meg kellett küzdenünk érte, de elmondhatjuk, hogy sikeresen teljesítettük ezt a célkitűzést. :D Reméljük sikerül majd 2019-ben is teljesítenünk újra.

Indie: Végre sikerült kicsit összekapnom magam az olvasás terén, a kitűzött célomat tudtam teljesíteni. Sokáig nem voltam biztos benne, hogy menni fog, elkezdtem esti suliba járni, a tanulás mellett kevesebb időm jutott másra. De nem adtam fel, ennek nagyon örülök. Végre 100 db könyvet sikerült ebben az évben elolvasnom. Jövőre szeretnék 101 db elolvasni. :D Az idei éveben összesen 108 db-al gazdagodtam, ( 21 db könyv ajándék, csere, vagy recenzió) most  többet sikerült beszereznem mint tavaly.

Perpetua: Idei célkitűzés is volt a 100 könyv elérése, ám ez idén is elmaradt. No de sebaj, mindig van új év. Talán jövőre sikerül. :D Idén 86 db könyvet sikerült elolvasnom Könyvvásárlás terén nem esten nagyobb túlzásba, mint normális lenne, "csupán" 88 db új polclakóval gazdagodtam és ebben most is sok nem saját vásárlás is van (16 db ajándék, nyeremény vagy recenzió). :)


1, Kedvenc YA 
I: Jenny Han: A ​fiúknak, akiket valaha szerettem egy igazán kis cuki történet, voltak hibái de inkább a pozitív oldalát láttam meg benne.
P: Tillie Cole: Ezer csók Sokan klisésnek látták a történetet, engem mégis elvarázsolt. Nagyon érzelmes volt, megérintett.  

2, Kedvenc NA 
I: Elle Kennedy: The Score – A pont idén valamiért Allie és Dean történetét éreztem kiemelkedőnek ebben a kategóriában. Mind akadály ellenére megmutatták, hogy ők igen is alkothatnak egy párt, én ezt nagyon szeretem bennük.
P: Colleen Hoover: Csúf szerelem Colleen Hoover regényei mindig nagyon különlegesek. Ezt is nagyon szerettem, kicsit máshogy látom tőle a világot.   

3, Kedvenc Disztópia 
I: Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal nagyon megfogott az itt felépített világ. Az emberek, és a szörnyek által lakott város hangulata nagyon sötét, már alig várom, hogy a folytatását is elolvashassam.
P: Marissa Meyer: Winter Bár a sci-fi vonal is erős a könyvben, de ide mindenképp őt választanám. Igazán nagy volumenű lezárása volt a sorozatnak. 

4, Kedvenc Fantasy 
I: Christelle Dabos: A tél jegyesei teljesen magával ragadott Ophelia története. Különleges helyszíneken jártam, érdekes képességekkel találkozhattam.
P: Holly Black: A kegyetlen herceg Teljesen megértem, hogy miért örvendett ilyen nagy népszerűségnek külföldön. Alig várom a folytatást. 

5, Kedvenc Erotikus  
I: Mia Sheridan: Stinger – A Skorpió fullánkja olyan jó volt átérezni a kettőjük között lévő vonzást, maradandó élmény nyújtott.
P: Kylie Scott: Szóló Jimmy és Lena között csak úgy izzott a levegő. A közöttük lévő kémia volt idén az egyik kedvencem. 

6, Kedvenc Történelmi Romantikus 
I: Lisa Kleypas: Married ​By Morning nagyon sok kedvencet avattam ebben a kategóriában, de ha tényleg a leget kell mondani akkor Leo és Cat történetét mondanám.
P: Lisa Kleypas: A szív doktora Érdekes, tavaly is Lisa Kleypas regény volt a kedvenc. :) Idén Ethan és Garrett története ragadott leginkább magával.  

7, Kedvenc Magyar szerzőtől származó regény 
I: B. Czakó Andrea: Pitypangtánc Andrea stílusát nagyon megszeretem, olyan könnyeden tud írni, mindent megtalálok benne amit szeretek egy történelmi romantikus történetben. Igaz még az értékeléssel adós vagyok, de nemsokára végre sikerül megírnom.
P: Sienna Cole: Reményszimfónia Éreztem, hogy Patrick különleges történetet tartogat nekünk, így is lett. 

8, Kedvenc Rubin pöttyös  
I: Colleen Hoover: Ugly ​Love – Csúf szerelem CoHo nénitől eddig csak pozitív olvasási élményt kaptam, ez ennél a könyvnél sem volt másképpen.
P: Mia Sheridan: Archer hangja A sorozat eddigi legjobb darabja, sőt, ha egy kedvencet kellene választanom az idei olvasmányok közül, őt választanám. 

9, Kedvenc könyv az Álomgyár Kiadótól 
I: Helen Hoang: A szerelem egyenlete nagyon örülök, hogy rátaláltunk erre a könyvre, egy igazán aranyos történet, amely elrabolta a szívemet, és sok mosolygásra adott okot.
P: Helen Hoang: A szerelem egyenlete Nagyon aranyos romantikus történet volt, az a fajta, ami felmelegíti az ember szívét. Hamarosan érkezik a második rész, biztos, hogy azt is olvasni akarom. 

10, Kedvenc recenziós könyv  
I: Paige Toon: Akit mind szerettünk tetszett az Írónő témaválasztása, újra egy különleges történetet ismerhetem meg tőle.
P: Lisa Kleypas: Érzéketlen aranyifjú Örülök, hogy még egy könyvet beválogathattam az írónőtől. :D 

11, Legjobban várt kedvenc  
I: Christelle Dabos: Rejtélyes eltűnések a Holdvilágban nagyon vártam már a megjelenését, az első részt imádtam. Igaz még nem jutottam el az olvasásáig, de január elején mindenképpen sort kerítek majd rá.
P: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara Tudom, már 2017-ben jelent meg, de ez volt 2018-ban az első olvasmányom, és igenis a legjobban vártak között volt. 

12, Legnagyobb meglepetés  
I: Colleen Hoover: Too Late – Túl késő  teljesen más arcát ismerhetem meg Coho-nak,  meglepet, hogy milyen jól tud gonoszkarakterek bőrébe is belebújni.
P: Stephanie Garber: Caraval Szimpatikus volt előre is a regény, de nagyon meglepett, hogy ennyire érdekes és szerethető volt. 

13, Kedvenc borító 
I: Kerry Lonsdale: Minden, ​amit eltitkoltunk egyszerű de mégis nagyon szép, a letisztultsága fogott meg a legjobban. 
P: Katherine Arden: A medve és a csalogány Több jelölt szokott lenni, de idén nem volt annyi igazán különleges borító, de ez a kedvencem. 

+1, Legnagyobb csalódás   
I: A. Meredith Walters: Find ​You in the Dark – Utánad a sötétbe jobbra gondoltam megmondom őszintén, ehhez képes hatalmas csalódás ért. Ez az a könyv amihez én már öregnek számitok :D 
P: Abbi Glines: A sorsom Csak kínlódás volt az egész, voltak jó elemei is, de összességében csakis csalódásként tudok rá gondolni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése