2018. 11. 15.

Világok lángja - Mystery box doboznyitás


A Világok lángja Mytery box-áról hoztunk egy bejegyzést nektek. :)

A Világok lángja könyves gyertyákat gyártó oldal egy titokzatos dobozzal készült az érdeklődőknek, méghozzá a Tüskék és rózsák udvara témában. Nem volt kérdés, be kellett szereznem. *-* Egyre egyértelműbb, hogy hatalmas Sarah J. Maas rajongó vagyok, hiszen bármikor meglátom a nevét, képes vagyok akár indokolatlanul is nagyobb összeget kiadni, hogy enyém legyen egy-egy újabb különlegesség. Ezzel is így voltam. 

Igaz korábban még nem rendeltem az oldalról gyertyát se, így akár lutri volt számomra annak a minősége is, de borzasztóan bizakodtam abban, hogy képesek kielégíteni a rajongói elvárást és egy szuper dobozzal készülnek nekünk. Elégedett vagyok a dobozzal, masszív, még az is lehet, hogy később használni fogom egyéb dolgok tárolására. Már itt emelném ki azt is, hogy mennyire örülök az egységes dizájnnak. Látszik, hogy figyeltek a részletekre, nem csak hasra ütés szerűek dobáltak össze-vissza mindent a dobozba. 


Amit előre elárultak nekünk, hogy két 100 ml-es és egy 200 ml-es gyertya biztosan lapulni fog a csomagolásban. Ezeket vártam legjobban, ezért őket csodáltam meg legelőször. A két kicsi a Night Triumphant és a Stars Eternal fantázianevet kapta. Mindkettő különlegessége, hogy csillámos maga a viasz, és nem is csak sejtelmes formában, hogy ha a fény felé tartom
és jobbra-balra döntöm. Sötét kék és ezüst színekben szikrázik, akár így is megfogalmazhatnám, mert tényleg ennyire szépséges. A kék összetevői: jázmin, agar fa és áfonya. Számomra talán az áfonya a legdominánsabb, de határozottan kellemes kombináció. Az ezüst egy kis luxust képvisel eper és pezsgő illatával. Beleszagolva tényleg ezt érzem, a pezsgő alkoholosabb hatását az eper enyhíti és együtt szerethető. A nagy gyertyát Rhysand barátai ihlették, ezért kapta The Inner Circle nevet. A belső kör 6 tagját egy-egy összetevő jelképezi és így borostyán, vanília, jázmin, cédrus, kókusz és barack kombinációját érezhetjük itt. Féltem a sok illattól, de együtt mégis egészen kellemes a hatás. Külön-külön nehéz kivenni őket, egy teljesen új illatként kell kezelni. Nagyon tetszik a választás. Nem a legkézenfekvőbb karakterekhez álmodtak meg újabb gyertyákat, hanem tényleg egyedi ötlettel álltak elő. Ez után bátran megrendeltem Rhysand és Feyre illatát, hogy teljes legyen az ACOTAR gyűjteményem. 

Miután kiszaglásztam magam a többi meglepetést is elkezdtem megszemlélni. Az egységes dizájn rájuk is maximálisan érvényes, egy laikus is egyből kiszúrja, hogy ezek bizony összetartoznak. A könyvjelző talán kötelező elem, ha már könyvmolyoknak szánjuk a dobozt. Csodaszép a grafikája és minőségibb, vastagabb papírra került, így strapabíróbbnak tűnik. Személy szerint a gyümölcsteákat nagyon szeretem, főleg az ilyeneket, imádom az illatukat.
Pont emiatt talán még találóbb választás, hogy egy illatos gyertyás csomagba is került belőle. Nem bánom azt se, hogy Tamlin lett rajta kiemelve, hiszen túl sablonos lenne, ha csak a két főszereplő köré épülne minden. Ugyanezért tetszenek a hőre olvadó viasz szívek is, amiken Cassian és Azriel neve díszeleg. Ilyet még sose használtam, de kiderült, hogy van otthon megfelelő eszköz, amivel kipróbálhatom. :D A poháralátéten ugyanaz a szép betűtípussal került idézet, ezzel az lesz az egyetlen baj, hogy nem merek poharat tenni rá, nehogy piszkos legyen, túl értékes. xD A kitűző is a kedvenceim között van, mert tényleg tökéletesen illik a sorozathoz, az egyik legismertebb jelkép került rá, és egy igazi rajongónak nem hiányozhat a gyűjteményéből. Végére hagytam azt a két elemet, amit valószínűleg használni nem fogok, de a kialakítását értékelem. A vasalható matrica a világ térképét jeleníti meg, méghozzá évszaknak és napszaknak megfelelően. Nagyon tetszik a grafikája, sőt ahogy egyre tovább nézegetem az íráshoz, az is lehet, hogy mégis felvasalom az egyik pólómra, annyira ötletes. Az utolsó elem pedig egy fürdőbomba "Cauldron blessed" névvel és üst formában. A sorozathoz ez is teljesen passzol, csupán nem szoktam ilyen terméket használni.

Abba a kérdésbe most nem mennék bele, hogy megérte-e ennyit kiadni a dobozért, mert nem szeretnék. A számomra sokkal fontosabb dolog, hogy elégedett és boldog vagyok. Egyedi és minőséginek tűnő rajongói relikviákkal gazdagodtam. Valószínűleg mindent nem fogok használni, de talán nem is lehet csupa olyan dolgokat összeválogatni, amit mindenki ténylegesen használni fog, mégis elégedett vásárlóként néztem végig az új kincseimen. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése