2018. 11. 11.

Mutasd a polcod! - 45. rész


A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :) 

A 45. választás a 98-as polclakóra esett, aki pedig:


I: Kirsty Moseley: Álmaim őrzője   
A címe tűnt fel nekem először, majd utána rögtön el is olvastam a fülszövegét. A családon belüli erőszak egy nagyon erős téma, amelyet a való életben sok ember a saját bőrén tapasztal. Ilyenkor mindig hálát adok az égnek, hogy normális szerető családba születtem, a gyermekkoromat csak a szeretett vette körül. Biztos, hogy Amber-nek nagyon nehéz lehetett, de valami oknál fogva kapott egy fiút, aki kicsit ki tudja rángatni ebből a világból. A barátságuk átalakul egy másfajta kapcsolattá. De vajon van esélye a szerelmük kibontakozásának? Erre a kérdésre szeretném majd megkeresni a választ. Úgy látom a molyon vegyes értékeléseket kapott, de ez engem nem szokott elriasztani, sőt még inkább arra ösztönöz, hogy mielőbb eltudjam majd olvasni.

P: Böszörményi Gyula: Nász és téboly
Egyetlen egy baja van a sorozatnak, hogy vége lett. Élveztem a báró és Mili összes kalandját. Az író nem kímélte az olvasóit, számos meglepő fordulatot tartogatott nekünk ebben a részletesen kidolgozott világban. Az első rész előtt még nem is hittem, hogy nekem is tetszhet egy romantikát nagyrészt háttérbe szorító krimi sorozat, de engem is maximálisan meggyőzött. Mindenestül megszerettem. Az összes kötetről értékelés is készült blogunkra.
1 | 2 | 2,5 | 3 | 3,5 | 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése