2018. 10. 28.

Mutasd a polcod! - 43. rész


A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :) 

A 43. választás a 121-os polclakóra esett, aki pedig:

I: Vic James: Gilded ​Cage – Aranykalitka
Ennél a könyvnél a fülszövege tetszett meg, de első körben nem mertem megrendelni. Sokszor visszatértem az adatlapjára, mindig a megrendelés gomb körül korzóztam az egérrel, de még nem éreztem, azt a plusz löketett, hogy véglegesen bekerüljön a virtuális kosaramba. Végül a Goodreads vélemények segítettek a döntésben :) A borító nem a kedvencem, de remélem a beltartalom kárpótolni fog majd.

P: Jennifer L. Armentrout: Visszatérés
Az írónő alkotásait eddig nagyobb részt szerettem. Hatalmas fantáziájának számos érdekes sorozatot köszönhetünk. A Titan szériáról is sok jót olvastam, ezért döntöttem végül a megvásárlás mellett. Igaz még elolvasnom nem sikerült, de persze nagyon bizakodok, hogy jó is volt ezt a döntés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése