2018. 09. 22.

Könyjelző Top 10 - 38. rész

Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :)

10 borító, amit bekereteznék, mint egy művészeti alkotást

I: Gyönyörűbbnél gyönyörűbb borítókat drukkolnak elő a kiadók, nagyon nehéz volt választani végül közülük. 
P: Itt aztán nehéz volt csupán tízet választani. Szerencsére rengeteg gyönyörű borítóval lehet találkozni és a Goodreads-en hamar megtaláltam a kedvenceimet.

1,
I: B. Czakó Andrea: Pitypangtánc teljesen beleszeretem, olyan légies az egész, a színvilág pedig telitalálat.
P: Amalie Howard: Bloodcraft Ez fogott meg legjobban. Barátságos a színvilág, valahogy olyan megnyugtató. Emellett gondolkodóba is ejt, hogy ez az igazán nyitott, szabadnak tűnő testtartás mit jelképez a történetben. 
2, 
I: The Lost Season of Love and Snow a egyik legnagyobb gyengém amikor a régi kor romantikus hangulatát jelenítik meg egy borítón. 
P: C. C. Hunter: Midnight Hour A cím sötétségét a borító is tökéletesen tükrözi. Egy lány egyedül bolyong a sötétben, de mintha még se félne. Igazi szépségét viszont nálam a színátmenet adta meg. 
3,
I: Katherine Arden: The ​Girl in the Tower  mindegyik rész gyönyörűre sikerült, de ez kedvencem.
P: Cassandra Clare: Lady Midnight Ez az alkotás egyszerűen lélegzetelállító. Zseniális ötlet volt a vízben való fotózás, misztikusabbá és még szebbé tette az egész koncepciót. *-*
4,
I: The Wicked Cometh szeretem a virágokat, ezen a borítón ez miatt akadt meg leginkább a szemem.

5,
I:
P: Amber Argyle: Winter Queen Nagyon szeretem az ehhez hasonló alkotásokat. Van itt minden, ami egy érdekes fantasy világba illik. A szárnyak gyönyörűen vannak kidolgozva.

6,
I: Christelle Dabos: A ​tél jegyesei nem csak a történet, de a borítóját is nagyon szeretem. El tudnám képzelni a szobám falán.
P: Linda Kage: Worth it Hazánkban is van egy borító, ami ezt a képet használja és azt is imádom. Ezt igazán elmagyarázni se tudom, egyszerűen ránéztem és beleszerettem, nem engedett el.
7,
I: Julianne Donaldson: Blackmoore ő is mindenképpen a falra való *-*
P: Tahereh Mafi: Shatter me Remek ötlet volt új borítókkal kiadni a sorozatot. Minden egyes kép szemet gyönyörködtető, alig tudtam csak egyet kiválasztani belőle. Végül ezt azért választottam, mert tetszik a változó táj megjelenése, ősz és tél is felbukkan rajta. 
8,
I: Dani Atkins: A ​mi történetünk a lila az egyik kedvenc színem, de nem csak ezért szeretem, szeretek rá néznie erre a borítóra.
P: Amy Ewing: The Jewel Itt viszont nagyon sajnálom, hogy mi nem ezt a verziót kaptuk. A kép miatt döntöttem el, hogy megveszem a sorozatot. Egy az egyben megragadja az egész sorozat, az Ékkőbeli lét lényegét.
9, 
I: Bring Down the Stars teszik, ahogy lentről kapja a hangsúlyt a pitypang.
P: Charlie N. Holmberg: A papírmágus Messze felülmúlja a magyar kiadás az összes többit. Annyira különleges és meseszép. Tartottam kicsit a sorozatból, de egy ilyen borítónak a polcomon a helye.
10,
I: A Court of Frost and Starlight az egyik kedvenc borítom az Írónő kötetei közül.
P: Kaya McLaren: The Firelight Girls Egy gyönyörű tájképet jelenít meg ez a borító egy kis romantikával. Ránéz az ember és kicsit ellágyul a szíve. Szépséges.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése