2018. 09. 09.

Mutasd a polcod! - 36. rész


A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :)



A 36. választás a 142-es polclakóra esett, aki pedig:

I: Mary Ann Shaffer – Annie Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság
Már régóta szeretem volna elolvasni a könyvet, de sajnos a beszerezhetetlen kategóriába eset. Nagyon megörültem, amikor a kiadó az adaptáció örömére újra kiadta a könyvet. Megmondom őszintén nem gondoltam, hogy ennyire megfogom szeretni Juliet-tet, és a 
Guernsey Krumplihéjpite Irodalmi Társaság tagjait. Érdekes volt, hogy a levélváltásokból áll a történet, először féltem, hogy nem fogok belerázódni ebbe a stílusba, de nagyon könnyen sikerült ráéreznem, egyre jobban hajtott a kíváncsiság. A háború senkinek sem kegyelmez, ezt a Guernsey-n élők saját bőrükön tapasztalták. Volt amin mosolyogtam, s volt, hogy belefájdult a lelkem is. Egy szó mint szám, újabb kedvencet avattam, már alig várom, hogy a filmet is megnézhessem majd.

P: Tammara Webber: Törékeny
Imádni való romantikus történet, szerethető szereplőkkel. Mindig félő a tükörregényeknél, hogy a cselekmény unalmas, hiszen már olvastad, de itt nagyon jól volt megoldva, és nagyon örülök, hogy beszereztem ezt a részt is. Újra beleszerettem Lucas-ba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése