2018. 08. 29.

Monica Murphy: You Promised Me Forever - interjú

Író: Monica Murphy  
Cím: You Promised Me Forever
Sorozat: Forever Yours 1.

Megjelenés: 2018.08.29.
Fülszöveg:  
Mindent megteszek, mondják. Kezdő hátvéd vagyok a legjobb NFL legjobb csapatában. Gazdag vagyok. Híres. Bármelyik nőt megkaphatom, amikor csak akarom.
Igen, mindenem megvan - kivéve azt az egyet, aki elment.  Hogy lépsz túl azon a lányon, akit hetedikes korod óta szeretsz? Azt ígérte örökké együtt leszünk, mielőtt az örökké túl nehéz nehéz nem lett és tizenkilenc évesesen dobott.
Egy sms-ben. 
Most visszasétált az életembe. Ugyanolyan gyönyörűen, édesen, okosan. És még szexisebben. 
Idősebbek vagyok. Állítólag érettebbek. Most harcolni fogok azért, amit akarok, nem számít milyen nehéz lesz.
Most, megszerzem magamnak.
Örökre.


Nagyon szeretem ezt a történetet. Mesélj kérlek Jordan (vagyis Tuttle) és Amanda kapcsolatáról és hogy jött a You Promised Me Forever.
A legjobb Jordan-ben és Amanda-ban, hogy… csak úgy besétáltak, különösen Tuttle. Egy valódi fiún alapszik, akivel a lányom iskolájában találkoztam. Mindenki Tuttle-nek hívta, még a tanárai is, és valamiért imádtam ezt. Kellett egy buli lelke típusú szereplő a Friends sorozatba, és ő lett az.
Minen alkalommal, amikor a Just Friends-ben felbukkant, átvette a figyelmet. Lehet őrültség, de a könyveimet nem vázolom fel szigorúan előre, hagyom, hogy a szereplők alakítsák. Tuttle és Amanda is ezt tette – vitték magával a történetet, sőt néha vissza kellett húznom pket. De volt egy titokzatos kapcsolat közöttük. Amit már említettem a Just Friends-ben. Az olvasók nagyon erősen reagáltak rájuk (és a főszereplőimmel szemben inkább negatívam), hogy eldöntöttem, írok még két könyvet Jordan-ről és Amanda-ról. És ez lenne az. Itt a vége.
Vagy azt hittem…
A kiadóm, Nina Grinstead, nem tudta elengedni Tuttle-t. Imádja. Mindig hajtogatta, hogy a főiskolán is írjak róluk, mégis inkább léptem egyet előre és felnőttként írtam róluk. Öröm volt visszatérni közéjük.

Jordan és Amanda párosát nagyon szerették az olvasók, követelték a könyvüket. Nem voltál ideges, hogyan reagálnak Jordan és Amanda szakítására és a hat külön töltött évre?
Forrás
Az olvasók kérték, Nina kérte, sokáig játszottam a gondolattal, mielőtt végleg eldöntöttem. De tudtam azt is, hogy végül együtt kell lenniük. Nincs konfliktus. Mi lenne akkor az izgalom? Tehát… szakítottak. És aggódtam miatta. Nem akartam, hogy az olvasók azt higgyék Amanda megbolondult a szakítás miatt. Inkább azt, hogy ez egy természetes folyamat számukra – Tuttle nagyon elfoglalt volt a főiskola alatt, és Amanda még mindig otthon volt, ott ragadt. Más irányba haladtak és úgy érezhette nincs rá elég ideje, így inkább szakított, mielőtt összetörte volna a szívét. Ehelyett a saját szívét törte össze.
És annyira nehéz a megbocsátás! Amikor fiatal vagy, csinálsz butaságokat. Mindannyian csinálunk ilyeneket. Sőt még talán most is alkalmanként. Ez van, emberek vagyunk. És ezt akartam, hogy az olvasók is lássák. Hogy Amanda tesz butaságokat, de fiatal volt, és meg is bánta a hibáit.

Nehezebb volt ebben a korban írni Jordan-ről és Amanda-ról, vagy természetesen jött?
Eléggé természetes volt. Még mindig ugyanazok, de érettebbek. Különösen Jordan – amikor tini volt, titokzatos és beszédes volt. Önfejűen cselekszik dolgokban, nem mondja el Amanda-nak és ezzel teljesen őrületbe kergeti a lányt. Ezt teszi a szüleivel is. Irányításuk alatt volt és minden haragja és keserűsége az apja felé irányult. Felnőttként már túl van ezen. Nem foglalkozik vele, mert már nem kell. Felszabadult.
Amanda mindig gyakorlatias volt, még tiniként is, és szörnyen bizonytalan volt Jordan-ben. Felnőttként, a régi érzések még mindig felbukkannak, és szerintem ez természetes. Amikor meglátsz valakit, akivel régóta nem találkoztál, hajlamos vagy újra felidézni a régi gondolatokat. Találkoztam a gimis legjobb barátnőmmel és automatikusan úgy beszélgettünk, mint, ha újra tinik lennék. Ez vidám. Ezt próbáltam ki Amanda és Jordan esetében is. Lehet, hogy felnőttek, de nem tűntek el a régi tapasztalatok és emlékek, amiket együtt éltek meg. Meg kell tanulniuk, hogyan harcoljanak a múlttal és koncentráljanak az egymás iránt érzett szerelmükre – ami még mindig megvan.

Mi a legnagyobb különbség egy ifjúsági és egy felnőtt románc megírásában?
A kor nem számít, csak az érzések. Találkozol valakivel vagy rájössz, hogy valaki iránt mennyit érzel, és azt akarod, hogy ez a valaki az életedben maradjon. Vele akarsz lenni, nem számít semmi, mert ő az a személy. A vonzalom ott van, a kémia is, a vágy is, nem számít tini vagy felnőtt vagy.
Forrás
Az ifjúsági művekben az érzések intenzívebbek, és kétségbeesettebbek. Amikor gimis vagy, az az egész világod. És amikor párod van, ő is az egész világoddá válik. Örökké ragaszkodni fogsz hozzá? Valószínűleg nem. Egyes esetekben nem tart tovább fél évnél. Az is lehet, hogy csak egy hónap! De az az egy hónap biztosan nagyon intenzív és őrületes…
A másik különbség természetesen a szex. A tinik is szexelnek, de nem írod le egészen fontosan. A felnőtt románcaim fülledtek és grafikusabbak. Ez így működik. Felnőttként csaknem azt teszed, amit akartsz. Tiniként a szüleid felelősséggel tartoznak érted, így a szabályaik is érvényesülnek a történetben.
Imádok felnőtt regényeket is írni, de ifjúságiakat is. Imádom a szexuális feszültséget, és néha ez még jobb az ifjúsági regényekben. Bár először felnőtt történeteket írtam, volt már olyan, hogy a felénél rájöttem, hogy a párosom még csak nem is csókolózott. Hoppá…

Jordan hivatásos hátvéd. Végeztél kutatást foci téren a könyvhöz?
Ha elrontottam pár focis részletet, az az én hibám. De teljesen elmerültem benne. Imádom nézni évek óta. A férjem fanatikus. A lányom szurkolólány és idén… az egyik szurkoló edző is vagyok. Nem tudtam mit csinálok, de próbálom a legjobbat kihozni magamból! És ezért tudom, hogy mindenki figyeli a meccseket a lelátóról.
De néztem a férjemmel profi focit is. Írtam is már foci sztárokról (pl. Heti csaj sorozat – Drew Callahan foci játékos). Szeretem őket.

Mi lesz a következő?
Cannon könyve! A Friends sorozatból jön, és ebben a részben is felbukkan. A Thinking About You januárban jelenik meg, alig várom!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése