2018. 09. 08.

Könyjelző Top 10 - 37. rész


Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :)

10  őszi elfoglaltság, ami nem olvasás

I: Minden évszaknak megvan a maga szépsége, ez alól az ősz sem kivétel.
P: A legtöbb talán nem kifejezetten őszi tevékenység, de ezeket szeretem legjobban, általában évszaktól függetlenül. :)

1,
I: Ilyenkor mindig elkészítem a ház és a munkahelyemen lévő irodám őszi dekorációját. Most idén nagyon kis cuki dobozkákat gyártottam, amely tele van kis termésekkel, kerámia díszekkel.
P: Tudom, kicsit furcsa lehet, hogy ezzel kezdem, de nálam a fagyi télen nyáron, ugyanúgy jöhet. :D Ősz elején viszont akadnak még olyan napok is, ahol lehet a szabadban is eszegethetem, ezt szeretem kihasználni.
2,
I: Átszelektálom a ruhatáram, elő jönnek a kötött darabok lassacskán. Új alapdarabok beszerzései is aktuálissá válik.
P: Imádok kirakózni és ezen szenvedélyem gyakran ősszel üti fel újra a fejét, ilyenkor fogok újabb képekbe.
3,
I: Elkezdőtök a suli nekem is. :D Esti iskolába járok, ami miatt a péntek délutánjaim, és a szombat délelőttöm az iskolapadban töltöm.
P: Ősszel az edzés is kicsit jobban esik, mert nincs már a hatalmas kánikula, amiben nem igazán élvezetes még jobban izzadni. Lehet koncentrálni a mozgás örömére.
4,
I: Idén ültettem először Halloween tököt, minden nap nézegetem őket, már alig várom a betakarítását.
P: Még egy hatalmas szenvedélyem a társasjátékozás. Ez is lehet télen nyáron ugyanúgy, de bármikor és bárhol szívesen leülök játszani valamit.
5,
I: Újra lehet nagy sétákat tenni a kutyusommal, a nagyon meleg egyikőnk sem szereti.
P: Nem vagyok nagy körömfestős, de az őszi színeket nagyon szeretem, és legtöbbször ilyenkor jut eszembe, hogy leüljek és kipingáljam körmeimet.
6,
I: Kis kertészkedés sem maradhat el, a tavaszi virághagymák ültetését mindig szeretem ilyenkor.
P: A mozizás évszaktól független elfoglaltság, de most is ugyanannyira szeretek beülni egy jó filmet megnézni.
7,
I: Ősszel szoktam fogyókúrába is kezdeni, az már más kérdés végig is sikerül e csinálnom.
P: Ne gondoljatok plázacicának, de nőként azért szeretek vásárolgatni is. Ősszel jönnek a Glamour és a Joy napok, nem vásárlom fel ilyenkor a boltok minden készletét, de ilyenkorra szoktam időzíteni az őszi ruhatárfrissítést. :)
8,
I: Az őszi könyvmegjelenések böngészése, már alig várom, hogy ismét sok szépséggel bővüljön a gyűjteményem.
P: Örülnék, ha konyhatündérnek mondhatnám magam, de távol állok tőle. :D Viszont vannak időszakok, amikor minden új receptet ki akarok próbálni, és hidegebb időben gyakrabban jön elő ez nálam.
9, 
I: Szeretek pokrócba burkolózva filmet nézni.
P: Ritkábban van időm mostanában sorozatokat darálni, de vannak, amiket nem szabad kihagyni. Jól esik ilyenkor bekucorodni a kanapéra és kedvenc történeteimet nézni.
10,
I: Amikor hidegebbre fordul az idő forró csokit inni. :D
P: Na jó, most fogtok igazán hülyének nézni, de én szeretek dolgozni. :D Lehet kicsit munkamániás is vagyok, de szeretem a munkáimat és ősszel is élvezem nap közben azt végezni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése