2018. 09. 01.

Augusztus havi beszerzéseink, olvasásaink

Elérkezett a nyár vége is, szomorú, hogy ilyen gyorsan eltelt. Hiányzik már egy kicsit a hűvösebb idő, de azért ti se bánnátok még egy hónap nyarat, ugye? :D Viszont blogocskánk életében igazán jelentős ez a hónap, hiszen ekkor ünnepli szülinapját. :) Idén is játékkal készültünk nektek eme jeles esemény alkalmából. :)

Indie: Sajnos vége a nyárnak, nagyon hamar elrepült ez a pár hónap. Ebben a hónapban csupa jó könyvet sikerült elolvasnom. Beszerzés terén nem szalad el velem a ló, bár azt be kell vallanom, hogy van már pár előrendelésem. Egy dolog miatt jó, hogy jön az ősz, sok új megjelenés vár ránk.

Vettem: 
- Lisa Kleypas: Érzéketlen aranyifjú az első könyvem az Írónőtől, muszáj volt beszereznem mert teljesen beleszeretem a borítóba és a fülszövegébe is.

- Lisa Kleypas: Winterborne választottja az első rész elolvasása után kötelező volt a többi részt is beszereznem, hatalmas kedvencet avattam.

- B. Czakó Andrea: Pitypangtánc amikor megláttam, hogy az Írónő új könyvvel jelentkezik nagyon megörültem. A Hervadhatatlan is nagy kedvencem lett tőle, ezért ismét bizalmat szavaztam neki.

- Mary Ann Shaffer – Annie Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság olyan sokszor találkoztam már a címével, eddig beszerezhetetlen volt, de szerencsére a film miatt újra kiadták, így végre én is a magaménak tudhatom.

Összesítve: 4 db vettem + 0 db ajándékba kaptam = 4 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)

Olvastam: Ebben a hónapban összesen 10 db könyvet sikerült elolvasnom, nagyon boldog vagyok, sikerül kicsit összekapni magam olvasás terén. Lassan vége az évnek, kicsit hajtanom kell az év végi össz létszámhoz :) A blogunkra eddig 1 db-ból készült bejegyzés, és 8 db-ból készül.


Perpetua:  Az augusztusom könyves szempontból nem úgy telt, ahogy terveztem, kevesebbet olvastam, mint szerettem volna. Vásárolni se akartam ennyit, de hát a Ravenel család elcsábított és kénytelen voltan minden részt azonnal beszerezni. :D

Vettem: - J. R. Ward: A vadállat Végre újra bővült a sorozatom, természetesen már el is olvastam Rhage és Mary újabb történetét. :)

- Lisa Kleypas: Winterborne választottja Olvasatlanul is bizalmat szavaztam a sorozatnak és szép sorban minden kötetet megrendeltem.

- Lisa Kleypas: Ördöngös tavasz Ahogy az előbb írtam.

- Lisa Kleypas: A szív doktora És őt is ugyanezért szereztem be. :D

Kaptam: - Lisa Kleypas: Érzéketlen aranyifjú A kiadótól kaptuk recenziós példányként, de már olvasás előtt megrendeltem a többi részt is, mert nagyon gyanús volt, hogy imádni fogom. :D


Összesítve: 4 db-ot vettem + 1 db-ot "ajándékba" kaptam = 5 db könyvvel gazdagodtam ebben a hónapban. :)

Olvastam: 5 db könyvet olvastam el ebben a hónapban. Nem ennyit terveztem, de most ennyi sikerült. A blogunkra eddig 1 db-ból készült bejegyzés, és 2 db-ból készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése