2018. 06. 03.

Mutasd a polcod! - 22. rész


Ahogy ígértük, minél több érdekes rovattal szeretnénk a blogot színesíteni. :) A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :)


A 22. választás a 249-es polclakóra esett, aki pedig:

I: John Green: Csillagainkban ​a hiba
Először a filmet láttam, ami nagyon felkeltette a figyelmemet a könyv irányába. Nem is gondolkodtam sokáig rajta, meg is rendeltem magamnak. Nem csak a vásznon, de a könyv lapjain is egy igazán fájdalmas történet ismertem meg. Sajnos a rák egy halálos betegség, mely nem válogat áldozatai között a legfiatalabb gyerekektől, az idős emberekig bárki megtalálható. Nem bírtam ki sírás nélkül. :(


P: Rachel Vincent: A préda
Ez a sorozat az elsők között volt a Könyvmolyképzős olvasásaim során. Az akkortájt (illetve na jó, azóta is nagyon) kedvelt paranormális romantikusaimhoz hasonló könyveket kerestem, és akkor bukkantam rá a Kóborokra. Imádtam az összes részt, de itt a Prédánál váltak már igazán izgalmassá az események. Imádom a borítóikat is, a polcom igazi ékességei ezek a regények. ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése