2018. 06. 21.

Mia Sheridan: More The Words - interjú

Író: Mia Sheridan
Cím: More Than Words
Megjelenés: 2018.06.12.
Terjedelem: 384. olda
Fülszöveg:
Abban a pillanatban, hogy találkozott Callen Hayes-szel, a tizenegy éves Jessica tudta, hogy egy megtört herceg. Az ő hercege. Egymás menedékévé váltak, egy biztonságos és varázslatos hely, távol az élet gondjaitól. Míg egy nap Callen megcsókolta a lányt – Jessica első, álomszerű csókja – majd egyetlen szó nélkül eltűnik az életéből.
Évekkel később, mindenki tudja kicsoda Callen Hayes. Híres zeneszerződ. De amit senki se tud, hogy Callen zenéje most mélyen el van zárva, csapdában ragadt saját démonjai markában. Csak amikor visszavonul Franciaországba, hogy az itallal találjon kiutat a sötétségből, találkozik az egyetlen emberrel, aki visszahozhatná a zenéjét. Jessica-val. Az ú Jessie-jével. És még mindig friss, édes ártatlan illata van… még akkor is, ha lángra lobbantja a vérét. 

De többé már nem tartoznak egymás világába. Túl sok a hiba. Túl sok a titok. És túl sok a hazugság. Csupán az ösztönös vágyakozás – és egy a veszélyes szerelem.

Múlt héten jelent meg Mia Sheridan legújabb regénye, ennek apropóján hoztam nektek egy rövidke interjút a könyvhöz kapcsolódóan, valamint pár csodaszép insta alkotást is összeválogattam. :)

Ma jelent meg Mia Sheridan More The Words regénye, és nagyon izgatott
vagyok, hogy beszélhetek Mia-val az új könyvéről! Személy szerint nagy rajongója vagyok az Archer hangja óta és mindig majd megőrülök az új regényért. Ha még nem olvastál tőle, remélem, felkerül valamelyik alkotása a nyári olvasmánylistádra!

Mi inspirálta a More Than Words-öt?
Imádom az ötletet, hogy két ember, aki egymás lélektársa már gyerekként találkozik, majd különböző körülmények miatt elvállnak útjaik. És tudtam, hogy ezzel a felvetéssel akartam kezdeni, ahogy a szereplők újra találkoztak, az után, hogy sokat változtak. Azt is tudtam, hogy ellentétes személyiségeket akarok alkotni, akikben mégis megvan a csontig hatolóan erős kapcsolat. Az alap megvolt, és a többi út közben jött, zenével, történelemmel és a gyönyörű Franciaországgal. 

Akad valamilyen írási szokásod? Kedvenc hely, ahol írsz vagy napszak, ahol a leginkább megy a dolog?
Reggel vagyok a legjobb formámban. Nem szükséges rituálé, de lezuhanyozom, felöltözök és megiszom a kávémat. :) Haha. Nem tudom miért. Azt hiszem ez egy bizalmi kérdés. Jobban jönnek a szavak, ha együtt vagyunk. És természetesen, teljes csészével az igazi. 

A zenének fontos szerepe van ebben a történetben. Vannak dalok, amikhez különösen kapcsolódtál írás közben?
Sok klasszikus zenét hallgattam, hogy bejussak Callen megkínzott szívébe. Különösen romantikus klasszikusokat, mint Bach-tól az Air G dúr szvittet. Ez a zene annyira zseniális, hogy ma is megnyugtatja a lelkedet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése