2018. 06. 30.

Június havi beszerzéseink, olvasásaink

A június az egyik kedvenc hónapjaink között van, elsősorban a Könyvhét miatt, és nem utolsó sorban a nyár kezdete miatt. Már az iskolás évek rég a hátunk mögött vannak, így nem az augusztus végéig tartó pihenés vár ránk, de azért ilyenkor érdemes nyaralni menni, kikapcsolódni, kipihenni az elmúlt fél év fáradalmait. És persze pár jó könyvet se szabad otthon hagyni. :D Valamint most sikerült rádöbbennünk, hogy hiába tartunk az év felénél, már bőven több bejegyzésünk született idén, mint tavaly. Jól sikerül tartanunk az év eleji célkitűzést. :)

Indie: Hát igen kérem szépen, a mennyiség ismét szép szám lett :D A pénztárcám pedig csendben sírdogál a sarokban. De a szívem repes, mert újra sok szépséggel gazdagodtam. Az már más, hogy jövő hónapban vehetek egy új polcrendszert is, mert már nincs szabad helyem.

Vettem: 
- Tillie Cole: Ezer csók nagyon vártam a megjelenését, kötelező darabnak éreztem.

Alessandra Torre: Hollywoodi mocsok az Írónőtől eddig egy könyvet olvastam, úgy gondoltam ennek is mellette a helye.

- Tara Sivec: Nyűgök és nyalánkságok az első két résznek köszönhetően pukkadoztam a nevetéstől, remélem most sem lesz ez másképpen.

- Whitney G.: Alapos kétely rubinpöttyös, ennél jobb ajánlás nem is kell.

- T. M. Frazier: King a borító, és fülszövege csak jót ígér számomra.

- Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook – A csábítás szabályai még nem olvastam az Írónőtől, de a film előzetese meghozta hozzá a kedvem.

- Kirsty Moseley: The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window – Álmaim őrzője valamiért az Életem a szomszédban jutott róla eszembe, azt pedig szeretem. 

- Tarryn Fisher: Thief – Tolvaj az annyira várt befejező rész, muszáj megtudnom mi történik a végén.

- Vic James: Gilded Cage – Aranykalitka a fülszövege miatt vettem végül meg.

- Ker Dukey – K. Webster: Pretty Stolen Dolls – Ellopott babácskák a fülszöveg annyira figyelemkeltő volt, hogy tudtam nekem meg kell ismernem Jade történetét.

- Helen Pollard: A kis francia panzió az aranypöttyös kategória könyveit is szeretem, valamiért őt is beraktam a virtuális kosaramba.

- Kerry Lonsdale: Minden, amit eltitkoltunk annyira szépséges a borítója, hogy nem tudtam neki ellen állni.

- Colleen Hoover: Ugly Love – Csúf szerelem nagy kedvencem az Írónő, így kötelező beszerezni az összes eddig megjelent könyvét *-*

- Marissa Meyer: Heartless – Szívtelen még nem olvastam az Írónőtől, ezért gondoltam adok neki egy esélyt.

- Stephanie Laurens: A lady parancsáramivel a történelmi romantikus szerelmese vagyok, így ebben a hónapban sem maradhat el egy ilyen beszerzése sem.

- Vi Keeland: A beosztott jónak igézik az eddigiek alapján.

- John Marrs: The One – A tökéletes pár megtetszett a fülszövege, kicsit utána néztem a goodreads átlagának, úgy gondoltam kap tőlem egy esélyt.

- Rosie Walsh: 7 nap szerelem szeretem amikor meg kell fejtenünk egy titkot szereplőinkkel együtt. Itt Sarah-val kereshetem a miértekre a választ.

- Laini Taylor: A különös álmodozó egy újabb csábító fülszöveg volt a ludas.

- Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal olyan jó lenne egy jó kis fantasy-t olvasni, remélem megtalálom ezt benne. 

Kaptam: 
- Helen Hoang: A szerelem egyenlete párom lepet meg vele, mert tudja, hogy javíthatatlan romantikus vagyok, meg persze megsajnált, hogy ennyi költés után ő is hozzájárul kicsit a szenvedélyemhez.

- B. Czakó Andrea: Hervadhatatlan ez is tőle van. Olyan régóta szemezgettem már vele, nem tudtam szabadulni a gondolatától.

Összesítve: 20 db vettem + 2 db ajándékba kaptam = 22 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)

Olvastam: Ebben a hónapban összesen 8 db könyvet nagyon örülök, de az új célom a tízes átlag elérése :) A blogunkra eddig 2 db-ból készült bejegyzés, és 6 db-ból készül.

Perpetua: Az ilyen hónapokban kicsit félek válaszolni férjemnek arra a kérdésre, hogy mennyi könyvet is vettél most? :D De természetesen továbbra is tartom ahhoz magam, hogy én ártatlan vagyok, a kiadók a hibásak. :D

Vettem: 
- Vi Keeland: A beosztott Nagyon dicsérik Vi Keeland regényit, én is szeretném megismerni, és megnézni, hogy tényleg ilyen jó-e.

- Tarryn Fisher: A tolvaj Talán ez volt a legjobban várt könyvheti megjelenésem. Most már nagyon vártam, mi lesz ennek a triónak a sorsa.

- Tara Sivec: Nyűgök és nyalánkságok Rengeteget nevettem az első két részen, hasonlóan szórakoztató harmadik részre számítok.

- Rosie Walsh: Hét nap szerelem A Maxim kiadó újdonságai között ez fogott meg a következő könyv mellett legjobban. Érdekes romantikus regénynek ígérkezik.

- Laini Taylor: A különös álmodozó Már annyiszor bele akartam fogni a másik sorozatába is az Írónőnek, mert szimpatikusnak tűnik, de nem sikerült. Ennek is figyelemfelkeltő a fülszövege, ezt remélem hamarabb elkezdtem. :D

- Tillie Cole: Ezer csók Ez is a legjobban vártak között volt, a polcom ékessége. :)

- Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal Ezt Indie szúrta ki, de megértem miért, én is kíváncsi vagyok rá.

- Ker Dukey & K. Webster: Ellopott babácskák Ígéretes Rázós könyv, a polcon a helye a többiek között.

- Beth Revis: Milliónyi csillag Azért semmiképp se kedvenc volt az első rész, de egyáltalán nem volt rossz, csak elcsábultam és megrendeltem.

- Marissa Meyer: Szívtelen Nagyon szeretem a Holdbéli Krónikák sorozatot, nagyon érdekel, mit hoz ki ebből a feldolgozásból.

- T. M. Frazier: King Szintén a Rázós címke miatt landolt azonnal a bevásárlókosaramban.

- Nalini Singh: Angyalháború És igen!!! Végre megjelent, imádom ezt a sorozatot. :D

- Alessandra Torre: Hollywoodi mocsok Meggyőző volt a másik regény az Írónőtől, remélem ez is hasonlóan jó lesz.

- Colleen Hoover: Csúf szerelem Ha Colleen Hoover, nem gondolkodok, kosárba vele. :)

- Rachel Van Dyken: A csábítás szabályai Imádom az Egyetlen sorozatot, nagy szívfájdalmam, hogy nem jelenik meg a harmadik rész. :( Úgyhogy bízom benne ez kicsit enyhíti a bánatomat.

- Kirsty Moseley: Álmaim őrzője Ezzel már évek óta szemezek, megörültem, hogy magyarul is megjelenik.

- Whitney G.: Alapos kétely A Rubin pöttyöseket is szeretni szoktam, és ennek is szimpi a fülszövege.

- Sherrilyn Kenyon: A Hold sötét oldalán Egyre nagyobb a lemaradásom, de egyszer behozom. :D Viszont a teljes sorozatnak a polcomon a helye.

Kaptam:
- Helen Hoang: A szerelem egyenlete Recenziós példány a kiadótól. :)

Összesítve: 18 db-ot vettem + 1 db-ot ajándékba kaptam = 19 db könyvvel gazdagodtam ebben a hónapban. :)

Olvastam: 10 db könyvet olvastam el ebben a hónapban. Nagyon boldog vagyok, bár volt egy kis plusz motivációm moly-os kihívásokból, de régen volt ilyen szép mennyiség a hátam mögött. :) A blogunkra eddig 4 db-ból készült bejegyzés, és 5 db-ból készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése