2018. 06. 29.

A hónap kedvenc párja - Június


Minden hónapban választunk egy-egy kedvenc könyves párt, akik az aktuális havi olvasmányok között kiemelkedtek. :)

Indie:
Helen Hoang: A ​szerelem egyenlete - Stella Lane és Michael Phant 
Ismét egy olyan párosra akadtam, akiket egyszerűen nem lehet nem szeretni. Kettőjük megismerkedése egy különös helyzetnek köszönhető, ám már abban az első találkozás alkalmával érezhető volt a köztük lévő vonzalom. Szurkoltam értük, alig vártam, hogy egy újabb közös részhez juthassak a történetükben. Mindenki vágyik a szerelemre, ezzel ők sem vannak másképpen. Kell idő nekik még felismerik a valódi érzéseiket, ezt be is merjék vallani a másiknak. Addig is sok vicces, érzelmes pillanatban volt részem.

Perpetua:  
Colleen Hoover: Csúf szerelem - Tate Collins és Miles Archer 
Vannak emberek, akiknek egyszerűen együtt kell lenniük, csak végre be kell ezt látniuk. Tate és Miles tökéletesen passzol egymáshoz, csak hát vannak Miles-nak azok a hülye szabályai. Bár végül is minden könyves párosnál ezt lehet érezni, hogy pont egymásnak valók, de itt különösen éreztem ezt. És akkor még a forró jelenetekről nem is beszéltem, micsoda szikrák pattogtak körülöttük a levegőben, huh. Megállapodnak abban, hogy kettőjük között csak testiségnek adnak teret, nekem meg ki kellett türelmesen várni, hogy a konok Archer belássa, hogy nem lehet ennyiben hagyni a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése