2018. 03. 25.

Mutasd a polcod! - 12. rész


Ahogy ígértük, minél több érdekes rovattal szeretnénk a blogot színesíteni. :) A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :)


A tizenkettedik választás a 215-ös polclakóra esett, aki pedig:


I: Rebecca Donovan: Elakadó ​lélegzet (Csak lélegezz! 1.)
Már jó ideje a polcomon csücsül, a moly szerint már 3 éve a birtokomban van. A fülszövege olyan titkokra hívta fel a figyelmemet, amit szeretem volna kideríteni. Sajnos nem jutottam el eddig az elolvasásáig. Sőt került már fel az eladandó könyveim közé is. Perpetua hívta fel a figyelmemet, hogy talán adnom kellene neki egy esélyt. Ezután meggondoltam magam, és mégse adtam el. Lassan egyszer csak eljutok odáig, hogy el is olvassam. 

P: Lakatos Levente: Szigor I. - A tiltás öröme
Nekem ez volt az első olvasmányom Leventétől. Nézegettem már más sorozatait is, de valahogy mégis ennél éreztem azt, hogy bele kell vágnom, ezért is vettem meg. A témaválasztás szerintem tökéletes volt, a politika kötöttségei fogják vissza főszereplő párosunkat, lavírozniuk kell, ha szeretnék együtt tölteni idejüket. A legjobb az egészben mégis az ötletes névválasztás tetszett. Sz. Igor, azaz Szigor a címadó főszereplő és tökéletesen illik a karakterhez. A második rész kevésbé tetszett, de ennek ellenére is ideje lenne már a sorozat zárókötetét is elolvasnom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése