2018. 02. 27.

Ashley Carrigan: Ikrek hava

Író: Ashley Carrigan
Cím: Ikrek hava
Kiadó:
Könyvmolyképző

Kiadás éve: 2017.
Terjedelem: 344 oldal
Fülszöveg:
Skylar, a fiatal, menő belsőépítész a barátnőivel töltött görbe este után hazafelé tart, amikor megtámadják. Az életét egy különös csavargó menti meg. Skylar elhatározza, hogy valamiképpen meghálálja a bátor fellépést.
Azonban Jim, a Közel-Keletről visszatért veterán elutasítja a segítséget, és mindent megtesz, hogy a lányt elriassza magától.
Skylar nem adja fel, és ahogy egyre több időt tölt a férfival, már egyikük sem képes figyelmen kívül hagyni a közöttük felszikrázó szenvedélyt.
Ám Jim nem ígér többet néhány forró éjszakánál. Skylar nem elégszik meg a könnyed kalanddal, és amikor megjelenik az életében a jóképű és gáláns Karl, bizakodva veti bele magát a kapcsolatba. De bármennyire is igyekszik elfelejteni Jimet, az nem várt módon bukkan fel újra az életében.
Kockáztassa Skylar a szívét, amikor tudja, hogy a férfi végül összetörné?
Vajon Jim sötét múltja örökre közéjük áll, vagy a vad összecsapásaikból mégis fakadhat szenvedélyes szerelem?




– És most elmész? Csak így? Magamra hagysz? Kerekítettél nekem egy új élethelyzetet, és kisétálsz a képből, mint aki jól végezte dolgát? Tényleg azt gondolod, ennyi volt?

Nem ez az első könyvem az Írónőtől. A nyáron megjelent Árnyjátékos című könyvét már olvastam. A blogra nem írtam róla értékelést, szerettem volna, de valahogy mégis elmaradt.
Láttam a lehetőséget a történetben, annak ellenére, hogy nem voltam teljesen kibékülve vele. Nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy egy újabb történet jelenik meg tőle nyomtatásban, ráadásul az egyik kedvenc kategóriámban, a rubin pöttyösök között. Nem is kellet rá sokat várnom, mert a drága Perpetua meglepett vele karácsonyra. Amikor a TBR Jar listánkra kerestük a könyveket, tudtam, hogy ott a helye, mert szerettem volna megismerni Sky történetét. Hamar sikerült is kihúznom, és az olvasása is gyorsan ment.

Sky egy hétköznapi nő, akinek szuper állása van, remek barátai. Egy váláson már túl van, ennek köszönhetően kellő tapasztalatokkal rendelkezik az érzelmek terén. Sokszor eszébe jut a múltja, a katonai pálya, amit a volt párja miatt adott fel, és édesapja, aki nagyon sokat jelentett neki. Vágyik egy társra, aki mellett végre megtalálhatná a boldogságot. Minden megváltozik, amikor egy csajos éjszakáról haza indulva megtámadják. Súlyos sérüléseket szerzett, és nem sokon múlott, hogy akár az életébe kerüljön ez az eset. Szerencsére egy idegen segítséget nyújt, és megakadályozza a tragédia bekövetkeztét. Sky úgy érzi hálával tartozik megmentőjének, és minden követ megmozgat, hogy kirángassa Jim-et a hontalanok világából, és új célt adhasson az életének. Nem számított arra, hogy ez a különös férfi ilyen hatással lesz rá, és befészkeli magát a gondolatai közé. 

"– Hallod? Ne félj tőlem, Sky! Csak ezt ne! Nem bírom ki."

Jim egy volt katona, aki a sérülései miatt nem tudta tovább végezni a szolgálatot. Veteránként tért vissza, de az ott átélt szörnyű események megkeserítették a lelkét. Kerüli az embereket, és az utcát járja. Nagyon mogorva férfinek tűnik elsőre, aminek okát egy részben értettem is. Örülök, hogy Sky nem hagyta magát levakarni, és új célokat adott a
Jim (forrás)
férfinak. A nagy tiltakozás után, belátja, hogy igaza van a nőnek, és újra kell kezdenie az életét. Elfogadja az állást, és orvosként kezd el újra dolgozni. De még ő se gondolta, hogy ennyire meg fog változni körülötte minden. Beférkőzik a gondolataiba Sky, és a vonzalmat nem lehet köztük tagadni, csak úgy szikrázik köztük a levegő. Vajon Jim készen áll, arra, hogy oda adja a szívét Sky-nak?
A történet már ezek mellett sem lehet egyszerűnek mondani, és akkor még meg is jelenik egy harmadik fél, akit szintén megbabonázza Sky egyedisége, és a szépsége is. Ő Karl, aki egy dúsgazdag pasi, és ez mellett még jól is néz ki :) Mindent megtesz, hogy elnyerje Sky szívét. Sky tudja, hogy Karl lenne a legjobb választás, de ugye az érzelmeinek nem tud parancsolni az ember.  Valamiért az ő gondolatai csak Jim körül forognak. De van esélye egy ilyen kapcsolatnak? A boldogságért, és a szerelemért küzdeni kell, és ezt Sky, és Jim története nagyon jól bemutatja.

"James egyszeriben felemelkedett, és föléje fordult, egyik kezével megtámaszkodott Skylar válla mellett, és az arcához hajolt. Kék szeme csupa tűz volt, játékosság és érzékiség keveredett a tekintetében.
– Te mit szólsz? Megfelelőnek találod? Belefeküdnél az új ágyamba?"

Sky karakterét nagyon megkedveltem, egy erős nő, aki már meg élt pár dolgot az élete során. Sajnáltam, hogy fel kellet hagynia a katonai pályával, érezhető rajta, hogy mennyire megbánta az akkori döntését. A mostani munkáját is jó volt megismerni, a belsőépítészet sok szépséget hordoz magában. Sky csodákat művel a régi házakkal, érdekes volt ezt a folyamatot megismerni. Mondhatnám makacsnak, mert tényleg amit a fejébe vesz, abból nem ad alább, néha már túl kotnyelesnek is tűnt ez miatt. Kitartása mutatja azt is, hogy Jim-nél sikerült elérnie a változást. Szeretne újra boldog lenne, és valakinek a társává válni. Szereti ha a saját tempójában történek a dolgok, nem kedveli a lerohanást és a túlzott nyomulást. 

Jim-et nem lehet nem kedvelni, elsőre egy arrogáns tuskónak tűnik, de engem nem tudott becsapni. Tudtam, én, hogy ez csak egy álca, és megismerjük majd az igazi Jim-et is. Persze
Sky (forrás)
ez nem egyszerű folyamat, de Sky segítségével sikerül. Neki is megvan a múltja, amit apránként ismerünk meg, a tisztább kép sok mindent megmagyaráz.  
A kettőjük kapcsolatának változásait annyira jó volt végig követni. Nagyon szurkoltam nekik, az elsőre soknak tűnő probléma ellenére is tudtam, hogy jó párost fognak együtt alakítani. A szikrák csak úgy pattogtak. A erotikus részek is kellő mennyiségben voltak jelen a történetben, nem vitték, hanem szépen kiegészítették. Örülök, hogy volt bonyodalom is történetükben, az Írónő ezzel nem fukarkodott. A Karl szál nekem tetszett, az őrlődés érezhető volt. Az ő személyében is láttam a lehetőséget, de Jim párti vagyok így én neki szurkoltam. A vége előtti események  okozták számomra a legnagyobb meglepetést. Főleg Jim titka, az tényleg megtudott lepni, nem számítottam rá. 

Egy nagyon jó kis történet ismertem meg az Írónő tollából, ami  beszippant, és minél előbb szeretem volna megtudni a végét. Két felnőtt ember váratlan találkozása, ami mindegyikük életét megváltoztatta. Egy szerelem ami egyszerre tör össze, és rakja helyre a darabokat, hogy valami újat, és erőset alkosson belőle. Sőt, ezek mellett még egy misztikus száll is szerepet kapott, ami szerintem adott hozzá pluszt, de ha nem kerül bele azt sem okozott volna problémát. Köszönöm az élményt, én bátran ajánlom olvasásra. 

"Bekúsztál a bőröm alá. Még csak azt sem tudom, mikor történt."

Kedvenc jelenetem: Tahoe-tói kirándulás.
Kedvenc szereplőm: Jim, Sky
Kinek ajánlom: Azoknak akik szeretnének megismerni két önálló, és makacs ember szerelmének történetét. Ami nem csupa cukormáz, keserű mint maga az élet, de van miért szeretni :)
Értékelésem: Igazán magával ragadt Sky, és Jim története, így tőlem most 4,5 ágyat kap.


Érdekesség: Az Ikrek szerelmi horoszkópjáról hoztam egy kis jellemzést.


Az Ikrek jegy szerelmi horoszkópja
Az Ikrek csillagjegyben született eleme a Levegő. Az Ikrek jegyét Merkúr uralja. Ez a bolygó áll legközelebb a naphoz, tehát a leggyorsabb s ez élénkséggel valamint nagy szellemi energiával tölti fel védencét. Az Ikrek a
nappal és a tavasz embere. Rejtélyes jellem, kettős természetű. Az Ikrek szülötte szeret és csábít, de legfőképp sokat gondolkodik. Szangvinikus temperamentum, akinek munkabírása maximális. Az Ikrek kettősséggel telített szülötte könnyen megérti magát a csillagjegyek többi képviselőivel, de folyton belső vívódásokkal küzd, mintha két természet lakna benne. Ez a kettősség arra sarkallja, hogy élete során többféle hivatással is próbálkozzék. Kiváló szellemi képességei fogékonnyá teszik minden iránt. De páratlan intelligenciája, túlzott mozgékonysága egyben gyengéje is lehet, könnyen idegessé válik, ingerlékennyé. Sikertelenség esetén depresszióssá válhat.
Az Ikrek szülötte sokoldalú, szórakoztató, szellemes partner, áldozatkész barát. Személyét folyton körül lengi valamiféle titokzatosság, mely vonzóvá és izgalmassá teszi. Az Ikrek szereti az újat, a változatosságot és a kalandokat, ezért a hűség nem erős oldala.

Az Ikrek férfi szerelmi horoszkópja
Az Ikrek férfi a könnyed, felszínes udvarló, az örök kalandozó. A szavak művésze, aki könnyen leveszi lábáról a nőt. Olykor egyszerre többet is képes elbűvölni szép szavaival. Az Ikrek férfi számára nem a szerelem, hanem a világ kihívásai érdekes. A szellemi kielégülésre való törekvés s legfőképp a problémák megoldása jelenti a mozgatóerőt. Az Ikrek férfi sokat utazik, s mint minden messziről jött, sokat mesél. Szólni vágyása nem hagyja csendben, ezért olyan partnerre vágyik, aki megosztja vele szellemi érdeklődését. A szerelemben olyan angyali mégis erős teremtésre vágyik, aki türelmesen, gyengéden elnézi gyerekes jókedvét, hangulatváltozásait, aki bátorítja és pártolja hirtelen támadt ötleteit. S mivel kevés ilyen nőt találhat, bármikor kész a hely-, környezetváltoztatásra 

Az Ikrek nő szerelmi horoszkópja
Az Ikrek jegyében született nő sosincs egyedül. Mindig szüksége van a társaságra. Hódolókra, akik kedvelik vidám, kíváncsi, szórakoztató természetét. Szexuális szempontból is kíváncsi, ezért könnyen társra talál. De nem nehéz kielégíteni, hisz már a partner meghódítása is izgalmas élvezet számára. Könnyen barátkozik, mégis marat körülötte valamiféle sajátos sejtelmesség, mely érdekessé teszi. Minél sokoldalúbb partnerre talál, kapcsolatuk annál hosszabb ideig tart. Mikor azonban belefárad a sok csacsogásba, hirtelen elhallgat, és ilyenkor kitárja ölelő karjait. Az Ikrek nő a szabad szerelem híve, féltékeny férjek kerüljék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése