2018. 01. 24.

Szépség és a Szörnyeteg Book Tag


A tavalyi év egyik nagy szenzációja volt, hogy filmre vitték a Szépség és a Szörnyeteg Disney mesét. Egy hozzá kapcsolódó book tag-re bukkantunk, amit kitöltöttünk nektek.

„Micsoda srác! Gaston!” – Egy gazfickó, akit nem tehetsz róla, mégis szeretsz.
I: Rhysand, úgy érzem ő még fog számomra meglepetést okozni a következő rész folyamán. Elsőre gonosznak tűnik, de remélem megismerem majd a másik oldalát is.
P:
Ide számomra Lothaire a legjobb példa. A sorozat elején ő volt a fő gonosz, nem véletlenül kapta az Ősellenség „becenevet”. Mikorra saját könyvéhez értünk se változott ez, de akkorra már egyre jobban éreztem, hogy meg fogom szeretni őt, és nem is lett másképp.



„Nézd, itt a szőke herceg.” – Kedvenc általad kreált párosítás.

I: Riley Moore-t megnézném Lily Bloom oldalán. Bár szerintem Lily tökéletes párja Atlas, azért el tudnám őket képzelni egymás mellett. Lehet csak barátok lennének, de egy randit biztos megérne :)
P: Ez igazán elgondolkodtató kérdés, de honnan máshonnan választhatnék, mint két Sarah J. Maas által kreált világból. Az Üvegtrón sorozatban Fenrys még nem talált párra, és szerintem az ő rendkívül magabiztos, mondhatni önlelt személyiségét Mor, a Tüskék és Rózsák udvara sorozatból nagyon jól tudná kezelni.  

„Többre vágyom e vidéki életnél” – Olyan szereplő, aki nagyobb dolgokra hivatott.
I: Mili kisasszony, mert neki nem átlagos életet szánt a sors. A Báró mellett igazi nyomozóvá válik, és remélem a későbbiek folyamán még több ügyet sikerül együtt megoldaniuk.
P: A Silber sorozatban, Liv húga, Mia bebizonyítja nyomozói tehetségét. Ezt leszámítva is igazán szerethető leányzó, sokra viheti még az életben.

„Gyere hát!” – Egy könyv, amitől megéheztél.
I: Csábítások és csemegéből megkóstoltam volna pár finomságot.
P: Elég rég volt már, de a Csábítások és csemegék olvasása közben bizony többször is összefutott a nyál a számban.

„A Szépség és a Szörny” – Az ellentétek vonzzák egymást.
I:
John Logan és Grace teljesen más körökben mozognak a suliban, és nem gondolnánk róluk elsőre, hogy ők milyen jó párost fognak együtt alkotni.
P: Carson és Grace a Stinger regényben tényleg tökéletes ellentétei egymásnak. Teljesen más életcéljuk van, különböző terveik vannak. A végzetes liftbeli jelenet után, viszont nem érdekli őket, hogy mennyire más világból jöttek, az érzelmek mindent félre söpörnek.

„Nem tudom, hogy nem vettem eddig észre én” – Egy szereplő, akiben több van a látszatnál.
I: Csillag nagyon csendes lánynak tűnt, és nem gondoltam volna róla, hogy ő fog először új életet kezdeni húga nélkül. De megmutatta, hogy ő is erős, független nő.
P: Meglepetésként ért, hogy Evangeline gondolataiba is beleláthattunk a Király ketrecében. Nem mondom, hogy megbocsátottam neki minden korábbi cselekedetét, de kicsit most már máshogy látom, mint korábban.

„Ártatlan voltam és biztos, most bölcsebb vagyok, de bizonytalan” – Egy könyv, ami megváltoztatott valamilyen értelemben. 
I: Nem mondom, hogy a szó szoros értelmében megváltoztatott, de a Velünk véget ér olyan témát feszeget, ami a mai világban nagyon sokszor előfordul, és hallani róla. El gondolkodtatott, hogy én ilyen helyzetben vajon mit is tennék.
P:
Elég régi példa, de talán egyedül ez olyan, ami tényleg igazán megváltoztatott. Az Éjsötét szerető elolvasása óta tartom magam igazi könyvmolynak.

„Vesszen a Szörny!” – Egy könyv, amit népszerűsége miatt olvastál el.
I: Erin Watt: Papírhercegnő volt amit a népszerűség miatt olvastam el. Hát sajnos én nem álltam be a rajongók közé :)
P: A Leányrablás Budapesten regényt eredetileg nem terveztem elolvasni, de aztán akárhova néztem, csupa dicsérő szavakat láttam róla, úgy éreztem, én se hagyhatom ki.

„Sose rázom le a fájdalmat” – Egy könyv vagy pillanat, ami mindig könnyeket csal a szemedbe.
I: A velünk véget érben, amikor Lily kimondta azt a bizonyos mondatott. Akkor nagyon elérzékenyültem. Meghatározó pillanat volt számomra.
P: Brittany C. Cherry eddig olvasott regényei közül bármelyiket tudnám írni, de legyen a legutóbbi a Csendfolyó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése