2018. 01. 07.

Mutasd a polcod - 1. rész

Ahogy ígértük, minél több érdekes rovattal szeretnénk a blogot színesíteni. :) A Mutasd a polcod lényege, hogy a könyvespolcunk egy véletlenszerű darabját megkeressük és röviden mesélünk róla, miért is van a többiek között. Hogy éppen hanyadik könyv a soros, azt pedig a random generátor fogja eldönteni. :)



Az első választás a 176-os polclakóra esett, aki pedig:

I: Stephenie Meyer: Twilight ​– Alkonyat
Már jó régen a polcom lakója ez a könyv. Emlékszem még az Alexandra oldalán nézelődtem, megakadt rajta a szemem. Mindig is szerettem a vámpíros történetek, ezért nagyon kíváncsi lettem rá. Kutató munkába fogtam, nagyon megörültem, amikor azt az infót találtam, hogy film is készült belőle. Először a filmet sikerült megnéznem, és utána azonnal rohantam a könyvesboltba beszerezni a könyvet is. Hatalmas fan lettem, akkor Edward volt nekem is az ideálom. xD Rengetegszer újra olvastam, és másoknak is kölcsön adtam. Szegénykén meg is látszik, hogy egy picit viseletes. Mai fejjel visszagondolva vicces, de egyben, azért szép emlék. :)



P: Victoria Aveyard: A király ketrece
Ő viszonylag friss szerzemény, hiszen csak tavaly jelent meg. Az első rész igazán kiemelkedő élmény volt, amikor olvastuk, lehengerelt és azonnal kedvenccé vált. Szerettem különleges és meseszép borítóját és ha ennyire meggyőző az első rész, szeretem befejezni a sorozatot. Úgyhogy a második rész utáni csalódás után is egyértelmű volt, hogy a harmadik rész is a polcra kerül. Sajnálom, hogy az újabb borítók nem érik el az első szintjét, bár azt tényleg elég nehéz felülmúlni. Annak viszont örültem, hogy a Király ketrece jobban sikerült az Üvegkardnál, látom a reményt, hogy a lezárás megint kedvenc lehet majd. Értékelés is készül majd róla a blogra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése