2017. 11. 01.

A hónap kedvenc párja - Október


Még egy új rovatot szeretnénk elindítani az újabb év örömére havi rendszerességgel. Minden hónapban választunk egy-egy kedvenc könyves párt, akik az aktuális havi olvasmányok között kiemelkedtek. :)

Indie:Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó - Mili és Ambrózy Báró
Mili és az ő morc Bárója, nem lehet nem szeretni az ő párosukat. Nagy kedvencemé vált a sorozat, és a harmadik rész sem okozott nekem csalódást. Ahogy haladtam a kötetek során, Milit nagyon megkedveltem. Egy kedves, okos, és nyughatatlan lány, aki nem fél az árnyékától. Mindre figyel, és mindig ott van ahol megjelenik a baj. Jó párost alkotnak a Báróval, minden ügyet megoldanak ami eléjük kerül. Mili szíve egy ideje már szerelemre vágyik, és a Báró iránt gyengéd érzelmeket is táplál. Ezt a Báróról nem tudom száz százalékig megállapítani, de biztos, hogy fontos szerepet játszik az életében Mili. Nagyon szurkolok, hogy a nyomozáson kívül más is összekösse majd őket :)


Perpetua: 
Erin Watt: Papír hercegnő -
Reed Royal és Ella Harper
Köztudott, hogy a gyűlölet és a szeretet/szerelem között vékony a határvonal és az ilyen feszültséggel és szenvedéllyel teli kapcsolatokat én nagyon szoktam szeretni. Reed minden rosszért Ella-t hibáztatja, pedig szegény lány nem tehet semmiről, csak sodródott az árral. Mégis becsülendő benne, hogy képes kiállni öt srác ellen, akik pokollá próbálják tenni az életét. Azokat a részeket imádtam legjobban, amikor Reed ellenállása meg-megtörik és ráébred, hogy lehet egészen más fajta érzelmei vannak a lány iránt. Ilyenkor mindent elsöpör a kettőjük közötti szenvedély. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése