2017. 10. 01.

A hónap kedvenc párja - Szeptember


Még egy új rovatot szeretnénk elindítani az újabb év örömére havi rendszerességgel. Minden hónapban választunk egy-egy kedvenc könyves párt, akik az aktuális havi olvasmányok között kiemelkedtek. :)

Indie:
Jennifer Ashley: Lord ​Cameron bűnei - Lord Cameron Mackenzie és Ainsley Douglas 
Úgy érzem megtaláltam a kedvenc párosomat eddig a sorozatból. Lord Cameron az a férfi akiért én is oda lennék. Titokzatos férfi, aki felesége halála óta egyedül neveli fiát. Minden idejét leköti lovai trenírozása, és gondozása. A nők imádják, mindenki szeretné elmondani magáról, hogy egyszer alkalma volt eltölteni egy éjszakát vele. Ő pedig nem ellenkezik, és megadja nekik amire vágynak. Minden megváltozik amikor 6 évvel ezelőtt meglátja a lakosztályában Ainsley Douglas. Már akkor érezhető a szikra köztük, de Ainsley józan eszének köszönhetően nem történik semmi. Most amikor újra találkoznak, nem hagyja kicsúszni a kezei közül Ainsley-t. A szenvedély hatalmába keríti őket, és elkezdődik valami köztük, ami elsöprő, és magával ragadó. Annyira szurkoltam nekik, és annyira élveztem a kis játékukat. Ainsley egy nagyon eszes, és talpra esett nő, akivel könnyű volt azonosulni. Neki sikerült megszelídíteni egy újabb vad Mackenzie férfi szívét. Azért ez nem kis teljesítmény ;)

Perpetua: 
Sarah Brianne: Nero - Nero Caruso és Elle Buchanan

Imádtam ezt a párost, még ha a nem is igazán hagyományos romantikus kapcsolat az övék. Nero nem a szőke herceg fehér lovon, és tény, hogy olykor magával ragadják az indulatok, de mégis levett a lábamról. Elle igazán belevaló hősnő, nem érdekli, hogy ő kerül a célkeresztbe, megvédi mindig barátnőjét.  Ismerték már egymást, legalábbis látásból, de most hogy több időt töltöttek együtt, meglátták rejtett értékeiket is és hamar rájönnek, hogy valódi érzelmeket is táplálnak egymás iránt. Nagyon szerettem őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése