2017. 04. 08.

Könyjelző Top 10 - 13. rész


Elindítunk egy újabb rovatot, amivel havonta kétszer szeretnénk jelentkezni. :) Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :) 

Top 10 borító színek szerint

I: Nagyon szeretem a színes dolgokat, nagyon jól fel lehet dobni bármit egy kis színnel. Borító téren is szebbnél szebbekkel találkozhatunk.
P: Mindketten nagyon szeretjük a színeket és a gyönyörű, színes borítókat, most ezekből gyűjtöttünk össze egy csokorral. :)

Sárga
I: Nem olyan régen olvastam Lucinda Riley: A hét nővér c. könyvet. A sárga több árnyalata is megtalálható rajta, ami nagyon hangulatossá teszi számomra.
P: Nem az egész könyv sárga, de mégis B. N. Toler Lélekvesztők regénye jutott egyből eszembe. Igazán különleges ez a szépséges borító. :)
Kék
I: Az Árulás szépsége most a kedvenc borítom, nagyon tetszik, hogy ilyen kékes lett. *-*
P: A Fennmaradottak krónikái sorozat borítói nagyon jól sikerültek, tökéletesen passzolnak a történethez. Az Árulás szíve lenne a kedvenc kék borítóm.
Piros
I: Az árnyak királynője ismét nagyon jó választás volt, szeretem, hogy ilyen vibráló.
P: Sarah J. Maas-nak nem csak a történeteit szeretem, a borítói is csodálatosak. Pirosnak Feyre sorozatának első kötetét választanám.
Zöld
I: Az árulás csókja is hatalmas kedvenc, nem csak a történetbe, de a külsejébe is beleszeretem.
P: Nem minden Cassandra Clare regénnyel vagyok elégedett, de az tagadhatatlan, hogy szuper borítók tartoznak a könyveihez. Legújabb magyar kötete, az Éjfél kisasszony borítója meseszép. *-*
Lila
I: Marina Fiorato Kit borítója nem teljesen lila, de az árnyalatok megtalálhatók rajta. Még nem olvastam a könyvet, de mindig elcsodálkozok rajta milyen szép.
P: Van egy kis kékes beütése, de inkább lilának látnám, és így Kiera Cass Koronahercegnő könyvét választom. A sorozatban nagyon szeretem a borítókat, jól esik ránézni ezekre a gyönyörű ruhákra.
Narancssárga
I: Harry Potter új Főnix rendjének borítója nagyon jól néz ki.
P: Igazán letisztult a Bright Side borítója, szerencsére a magyar kiadás kicsit meg lett variálva és így lett igazán szépséges.
Rózsaszín
I: Kasie West: Szívességből szerelem tetszik rajta a kis rózsaszín beütés :)
P: Az eddig magyarul megjelent kötetek közül a Vaskirálynő lett szerintem a legszebb és tényleg igazán szemet gyönyörködtető. Ezért választottam kedvenc rózsaszínnek. :)
Szürke
I: Nem teljesen szürke, de én ide sorolnám a Lebegést *-*
P: A magyar kiadásnál sajnos a másik verziót használták, de mély nyomott hagyott bennem az Ékkő borítója, azonnal beleszerettem.
Fekete
I: Sonja haja fekete, és az foglalja el a legnagyobb részét a borítónak, így szerintem Frigg rokkája ide illik.
P: A Sötét páros sorozat igazi kedvenc lett, tabukat nem ismerő történetével. Emellett szerintem tagadhatatlan, hogy a borítók is gyönyörűek.
Fehér
I: Nem teljesen fehér, de igazán ütősre sikerült a vörös és a fehér kompozíció Sempre – Mindörökké-n
P:  Anno a borító miatt szúrtuk ki a Vörös királynő könyvet. Igazán figyelemfelkeltő és azonnal elkezd az ember gondolkodni, hogy milyen történetet rejthet egy ilyen külső.

+ 1 Bónusz: Színes
I: Nagyon tetszik Flat-Out Love színes betűi :)
P:  Nagyon szeretem a színek kavalkádját. Baráth Viktória Első táncának borítója tökéletes példa erre, ez most a kedvenc színes borítóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése