2017. 04. 18.

Húsvéti Book Tag


Úgy érezzük ritkán hozunk book tag-eket, pedig nagyon szeretjük őket. Most úgy éreztük a húsvét remek alkalom, hogy újabbat írjunk, méghozzá egy bejegyzésen belül két rövidebbet is megválaszolunk. :)

The Chocolate Book Tag


1, Étcsoki: Egy könyv sötét témával 
I: Megölni Sarai-t volt az első ami ide eszembe jutott.
P:
A legfrissebb élményem, a Kimondhatatlan ugrik be először.



2, Fehér csoki: Egy könnyed olvasmány.

I: Blackmoore egy igazán könnyed és szívet melengető könyv volt számomra.
P:
Lisa Kleypas Egy nyáréjszaka titkai igazán könnyed kikapcsolódást nyújtott. Pár bonyodalom akadt benne, de ezt leszámítva csak egyszerűen élveznem kellett ezt a romantikus történetet.


3, Tej csoki: Egy nagyon népszerű könyv, amit igazán szeretnél te is elolvasni.
I: Lakatos Levente Szigor sorozatát sokan szeretik, egyszer én is szeretném elolvasni majd :)
P: Ilyen azt hiszem több is lehetne, mégis sokat kellett elmélkednem, melyiket válasszam. Végül Elle Kennedy Az üzlet könyvét választottam. Vannak nála sokkal népszerűbb kötetek is, de jó értékeléseket kapott eddig, és azért csücsül a polcomon, hogy el is olvassam.

4, Csoki karamellel a belsejében: Egy könyv, ami megmelengette a belsődet. 
I: Az árulás szépsége, végre megnyugodhatok, és boldog vagyok, hogy megismerhetem kedvenc sorozatom végét :)
P:
Ide most a Tűzesőt mondanám. Logan és Alyssa kapcsolatát nagyon szeretettem, és öröm volt nézni, ahogy minden nehézségek ellenére is képes győzni a szerelem.

5, Egy szelet Snickers: Egy könyv, ami kemény dió volt.

I: Megvalósult álom, egyszerűen nem tudtam megbarátkozni vele.
P: Huh, azt hiszem legutóbb Renee Carlino Te édes könyve volt ilyen. Egy egyszerű, aranyos romantikus történet is lehetett volna, de messze állt ettől. Túl sokat szenvedtek egymással a szereplők, és Mia elég szörnyű főhősnő volt. :S

6, Forró csoki tejszínhabbal és pillecukorral: Egy kényelmes olvasmány, amit újra és újra előveszel.
I: Nincs annyira sok könyv amit újra olvasok, az első válaszom Harry Potter könyvek lettek volna, de most ide inkább Jane Austen Meggyőző érveket mondanám. Az egyik kedvencem az Írónőtől.
P:
Ez nálam furcsa kérdés, hiszen eddig összesen három könyvet olvastam újra. :D Viszont mégis az igazi klasszikust, a Harry Potter sorozatot választanám, az utolsó részt olvastam úgy újra, hogy tényleg semmi kihívás, semmi egyéb szándék nem vezérelt. És úgy érzem, bármikor máskor is olvasnám újra Harry kalandjait.

7, Egy doboz bonbon: Egy sorozat, amit sokan fognak szeretni. 
I: A fennmaradottak krónikáit mondanám, én egyszerűen imádom, és úgy gondolom sokan megszeretik majd a bátor Lia-t és társait.
P:
Tudnék olyat is választani, amiből már több részt is olvastam, mégis Cassandra Clare Gonosz fortélyok sorozata ugrott be. Az igazi rajongók ezt is imádni fogják és szerintem is jól indult Emma-ék kalandja is. Szerintem nagyon népszerű lesz ez is.

The Easter Book Tag

1, Nyulak: Egy könyv, aminek szeretnél folytatását (de nincs neki).
I: Szerintem szerinted könyvnek szívesen olvasnám ha lenne folytatása, mondjuk pár év múlva újra látnánk mi van kis szereplőinkkel.
P:
Újabb nehéz kérdés, elég kevés könyvvel találkozok, ami nem sorozat része és azok is szép kerek történetet kaptak. De ahogy nézegettem Naomi Novik Rengeteg regényét szúrtam ki. Bár megoldották az aktuális problémát, ott mégis el tudom képzelni, hogy Agnyeska és Sárkány újabb feladatokba vetik magukat, szívesen olvasnék még róluk.

2, Tojás: Egy könyv, ami meglepett.
I: Hét nővértől kicsit féltem, nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog.
P:
Féltem Lucinda Riley Hét nővér könyvétől, mert nem emlékszem, hogy olvastam-e korábban családregényt. Mégis nagyon tetszett ez az alkotás, sőt levett a lábamról.

3, Vadászat: Egy könyv, amit nehezen szereztél meg.
I: Huha van egy könyv amire nagyon fáj a fogam de sajnos még mindig nem tudtam beszerezni Shannon Hale: A suttogó. De nem adom fel :)
P:
Egy olyan embernek, aki könyvvásárlási mániában szenved, azt hiszem nem könnyű ez a kérdés. :D Amit kinézek, azt általában azonnal megrendelem, főleg ha annyira megfog, keveset gondolkodom. Kicsit szó szerint értelmezve a kérdést, a Tűzesőhöz nehezen jutottam hozzá. Előrendeltem a kiadónál, és míg sokan megkapták már a saját példányukat, én több, mint egy hetet vártam az értesítőre. Kiderült, hogy valószínűleg nem küldtek üzenetet, de a könyvem már egy ideje az átvevőhelyen volt. :/

4, Tavasz: Egy borító, amiről a tavasz jut eszedbe.
I: Szentjánosbogár ​lányok borítója olyan szép, és eltudom képzelni egy tavaszi estének.
P:
Megint egy Wallflowers regényt választanék. A Botrány tavasszal borítója nem csak a cím miatt juttatja eszembe a tavaszt, hanem az egész hangulata ezt tükrözi nekem.

5, Feltámadni a halálból: Egy könyv, akinek már meghalt a szerzője.
I: Jane Austen Meggyőző érveket mondanám ide.
P:
Igazi klasszikusokat se nagyon olvasok, ilyenkor döbbenek rá, hogy eléggé hasonló könyveket szoktam olvasni. :D Szerintem csak Jane Austen Büszkeség és balítélet könyvét tudnám mondani.

6, Kosarak: Egy könyv, ami épp a bevásárlókosaradban van, vagy a kívánságlistádon.
I: Van egy pár könyv amit most előrendeltem, de a legjobban az új Colleen Hoover könyvet várom :)
P:
Közeledik a Könyvfesztivál, így most több könyv is előrendelési stádiumban van nálam, de ha csak egyet mondhatok, akkor a mostani kínálatból azt hiszem az új Colleen Hoover könyvet várom leginkább, az Egy nap talán-t.

7, Cukorka: Egy édes könyv.
I: A szó szoros értelmében nem teljesen édes, de nekem annak számát a Lebegés.
P:
Semmiképp se mondanám kedvencnek a műfajban, de az Egy csepp remény-t határozottan édes olvasmánynak mondanám. Igazi szerelmes alkotás, annak minden árnyoldalával, de az igazi érzelmek megédesítik a történetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése