2017. 03. 01.

Február havi beszerzéseink, olvasásaink


Még a február se bővelkedett nagy kalandokban, de azért egy izgalmas Projekt hetet magunk mögött tudhatunk most is. Reméljük ti is élveztétek a szerelem napjához írt bejegyzéseinket. :) És már örömmel látjuk, hogy szép lassan érkeznek a hírek a 2017-es megjelenésekről, az biztos, hogy könyvek terén idén, is remek évünk lesz. ^-^

Indie: Készülők a márciusra, így most nem csábultam el vásárlás terén. Az olvasásaim száma kicsit nőtt, remélem következő hónapban már ennek a dupláját tudom majd teljesíteni :)

Vettem: 
 - Szaszkó Gabriella: Maradj velem! már egy ideje szemeztem vele, ideje volt beszerezni.
 
- Lucinda Gray: Az aranykalitka megtetszett a borítója, ezért nem tudtam nemet mondani rá.

Kaptam: 
- Kiera Cass: The Selection Stories 2. – Párválasztó történetek 2. Perpetua lepet meg vele :) Annyira örülök, így végre teljes a sorozat :))

Összesítve: 2 db vettem  + 1 db ajándék= 3 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)

Olvastam: Ebben a hónapban összesen 3 db könyvet sikerült elolvasnom, sajnos még mindig nem tért vissza az átlag, de nem adom fel. A blogunkra eddig 1 db-ból készült bejegyzés, és 2 db-ból készül.

Perpetua: Úgy látom sikerült vásárlásmentesen zárnom a hónapot. Egy könyvet se vettem, de az igazat megvallva, most ezt nem bánom. Márciusra már több könyvet is előrendeltem. :D

Vettem: egyet se :)

Kaptam: egyet se :)


Összesítve: 0 db-ot vettem + 0 db-ot ajándékba kaptam = 0 db könyvvel gazdagodtam ebben a hónapban. :)

Olvastam: 9 db könyvet olvastam el ebben a hónapban. Végre újra sikerült nagyobb mennyiségben olvasni, semmi egyéb elfoglaltság nem vonta el az időmet a sok sok könyvtől. :) Igazán boldog is vagyok tőle. :D A blogunkra eddig 2 db-ból készült bejegyzés, és 2 db-ból készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése