2017. 02. 25.

Könyjelző Top 10 - 10. rész

Elindítunk egy újabb rovatot, amivel havonta kétszer szeretnénk jelentkezni. :) Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :) 

Top 10 könyv, amiből filmet kellene csinálni

I: Romantikus lelkemhez híven, sok ilyen témájú könyvet vinnék vászonra, azért akit fantasy, és komolyabb hangvételű történet is amit biztosan megnéznék a moziban :)
P: Nagy általánosságban az izgalmas paranormális regényeimet szeretném leginkább mozivásznon is látni, úgyhogy ne lepődjetek meg, hogy a felsorolásom tele lesz ilyenekkel. :D A romantikus történeteket könnyű a könyv lapjairól is magam elé képzelni, de a különböző fantasy lények megjelenése és csatajeleneteik nagyon érdekelnének, hogy miként jelennek meg egy filmben. :)

1,
I: Újabb kedvencet avattam, ezért én legjobban a Tüskék és rózsák udvarát nézném meg a vásznon. Annyira kíváncsi vagyok, hogy milyen színészeket választanának szereplőknek. Vajon, hogy nézne ki a Tavasz udvara? Biztos látványos lenne, és izgalmas. A romantikus pillanatoknál pedig mosolyognék :)
P: Az egyik legnagyobb kedvenccel kezdeném a Fekete Tőr Testvérigés sorozattal. Egyből picit kakukktojás is, mert sorozatként jobban el tudnám képzelni, de ennyi alfa-hímet szívesen néznék a moziban is. :P
2,
I: A papírhattyú is nagy hatással volt rám. Sky és Damian történetét is nagyon szívesen megnézném a moziban. Kíváncsi vagyok, hogy át tudnák e adni azt a sok érzelmet amit a könyv olvasása során át éltem.
P: Másik nagy kedvencem a Halhatatlanok Alkonyat Után sorozat. Imádom benne, hogy ennyi különböző fantasy lényt is megismerhetünk benne és nagyon érdekelne, hogy miként elevenednének ők meg. A sok kötet miatt, mondjuk ez is talán sorozatként jobban kivitelezhető lenne.
3,
I: Muszáj felkerülni a top 3-ba a Lebegésnek is. Tristan a vásznon *-* huu ^^ Remélem valami nagyon helyes szakállas pasit választanának szereplőnek.
P: Az Üvegtrón sorozat se maradhat ki az élmezőnyből. Celaena kalandjait is örömmel nézném a moziban, és itt tényleg mozinak örülnék legjobban. A későbbi kötetek, ahol egyre több szerepet kap a mágia, igazán látványos jeleneteket biztosítanának.
4,
I: Nagyon szeretem a régi korban játszódó filmeket. Jane Austen regény adaptációi nagy kedvenceim. Ezt a hangulatot idézi a Blackmoore is :) Biztos felkerülne a legkedveltebb filmjeim közé.
P: Kevin Hearne Vasdruida sorozatát úgy érzem, nem túl széles körben ismerik, de remek fantasy sorozat. Ebben is azt szeretem, hogy minden mitológiai szál megjelenik benne, és a főszereplő mindig újabb, izgalmas kalandokba keveredik. Szívesen nézném, akár sorozatként is ezeket.
5,
I: Az Árnyakkirálynőből szerintem egy nagyon jó kis fantasy-t lehetne kihozni. Sárkányok, mágia, gonosz királynő, és egy bátor hercegnő :)
P: Nagyon szeretem olvasni Lia kalandjait a Fennmaradottak Krónikáiban. Kíváncsi lennék, hogyan tudnák megjeleníteni ezt a filmvásznon, szívesen megnézném. :)
6,
I: Szeretem a kicsit komolyabb témájú filmeket is, úgy gondolom érdemes lenne filmet készíteni Amikor ezt olvasod én már nem leszek c. könyvből. Az iskolai csúfolások, bántalmazások nagy kárt okoznak mások lelkében. Mindenképpen oktató jellegű lenne a mai világban, hogy mit is művelnek egyes emberek másokkal.
P: Újabb paranormális regény, gondoltátok volna? :D Még csak 1 részt olvastam a Kate Daniels sorozatból, de ez is olyan, amit úgy gondolok, jó lenne megfilmesíteni. Akció dús, különböző lényeket vonultat fel, élvezni a közönség.
7,
I: A viking, és a múltba kerülő lány története. ami nem más mint a Frigg rokkája :) Nagyon jó lenne látni a vásznon.
P: Azon kívül, hogy szeretem is az Alvilág Urai sorozatot, nagyon tetszik, hogy Budapesten játszódik. Tök jó lenne, ha itt is forgatnák, még jobban élvezném. :D
8,
I: Itt vagyok is egy nem mindennapi történet. Engem elvarázsolt a komában lévő lány, és egy idegen férfi megismerkedése, és kibontakozó szerelme. Biztos sok zsepit elhasználnék a film nézése alatt.
P: Bár a sorozat is érdekelne, de főleg azért választottam a Tündérkrónikákat is a listába, hogy Jericho Barrons-t láthassam. :P
9,
I: Az Árulás csókja nem maradhat le erről a listáról! Lia története vásznat kíván.
P: Dan Wells Részlegesek sorozatánál azt éreztem, hogy ezt bizony a filmvásznon is szívesen megnézném. Igazán eseménydús, és fordulatos regény, szerintem vevő lenne rá a közönség.
10,
I: A hamis herceg egy nagyon jó fantasy lenne szerintem. Sage története tele van csavarral, és küzdelemmel. Biztos nem csak a könyv, de a film is izgalmas lenne.
P:  Utolsóként azért egy egyszerűbb romantikus regény is beválogattam. :) Szeretem nagyon a síros, romis filmeket is. Az Amikor esik története nagyon is olyan lenne, amit filmként is imádnék. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése