2017. 01. 17.

Könyjelző Top 10 - 7. rész



Elindítunk egy újabb rovatot, amivel havonta kétszer szeretnénk jelentkezni. :) Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :) 

A 10 legcsúnyább könyvborító

I:Nagy hatással tudnak rám lenni a borítok. Szerintem sok olvasó van úgy vele, hogy azért ez is mérvadó a beszerzéseknél, hogy milyen polclakó kerül hozzánk új lakónak :)
P: A borító nagyon fontos része egy könyvnek. Egy jól sikerült darab könnyedén rávehet a vásárlásra a tartalmán kívül is. Ám sajnos fordítva is igaz, ha annyira zavaró, személy szerint sokkal nehezebben veszem rá magam az olvasásra is. :( Most csúnya borítókat válogattunk nektek.

1,
I: Abbi Glines: Végzetem nálam mindent visz. A párosuk annyira unszimpatikusak, és olyan rondán vannak oda illesztve a borítóra, és maga úgy az egész ellenszenvet vált ki belőlem.
P: Ha csúnya borító, mindig Jamie McGuire Éden könyve ugrik be először. Igyekeztek megtartani az eredeti koncepciót, de szörnyen sikerült. Míg az eredeti képen szépen belesimul a háttérbe a babakocsi, itt teljesen a központi elem és teljesen kilóg. Jajjj. :S
2,
I: Alyson Noël: Halhatatlanok sorozatától kiráz a hideg. Nagyon csúnyák azok a borítók.
P: Abbi Glines Existence sorozatának mindkét eddig megjelent része idekerülhet. Sokan ki voltak akadva rajta, mert egyszerűen borzalmas. A körítés még rendben is lenne, de a két "szereplő" rajta, hát.... A csaj kifejezetten unszimpatikus, legszívesebben megverném ezért a beképzelt arckifejezésért. :D A srác meg szegény meg se közelíti a könyvben leírt jóképű Halált.
3,
I: Valamiért nem tudok megbarátkozni Amy Ewing: A fehér rózsa c. könyve borítójával :/ A báli ruhás kivitel jobban tetszik.
P: Claudia Gray sorozatáról nem sokat tudok, de sokszor kísértenek a borítók. Itt is több részt is hozhatnék, de talán ez a legrosszabb. Rossz ránézni, kész félelmetes ez a csaj.
4,
I: Szemeztem az Édes semmiséggel, többször is hol felvettem, hol leszedtem a beszerzési listámról. Valamiért a borítója nem hozta meg hozzá teljesen a kedvemet.
P: Egyszer egy kihívás miatt el akartam olvasni Scott Westerfeld Csúfok regényét és akkor szúrtam ki, hogy mennyire nem sikerült jól a borító. Valószínűleg pont ezért nem sikerült rávennem magamat az olvasásra se végül.
5,
I: Pamela Redmond Satran: Korához ​képest ennek a könyvnek azért nem tetszik a borítója, mert szerintem egyáltalán nem illik a történethez, az eredetivel annyira szebb lenne.
P: A Testbérlők könyvre is egyszer böngészés közben leltem rá, olvasnivalót kerestem. Biztos jobban érteném a koncepciót, ha olvastam volna a könyvet, de így szörnyűséges. Nem vagyok képes befogadni.
6,
I: Shelly Crane: Significance ​– Bizonyosság valamiért nem tudok megbarátkozni a rajta lévő párral.
P: Nagyon szeretem a Cat és Bones sorozatot, az első rész is nagyon jó. Olvasás után még nagyjából érthető is a borítóválasztás, de sokkal kevésbé visszataszítóra is lehetett volna tervezni. Szegény Cat csaliként használja ezt a prosti álcát és csak a könyv elején van jelentősége, nagyon hamar túllépünk ezen. :S
7,
I: Díjazni szoktam amikor helyes pasik kerülnek egy könyv borítójára. De nekem Lauren Blakely: Kőkemény c. könyvénél nem jön be :/
P: A Vámpírakadémia rajongói nincsenek elkényeztetve. Ha más kiadásokat is megnéz az ember, lehet látni, hogy igazán szép borító nem készült hozzá. Én is csak egyet ragadnék ki, amit legkevésbé szeretek. Szegény Rose elég csúnya "megtestesítőt" kapott. A leírásokat meg se közelíti.
8,
I: Bree Despain: The Dark Divine Trilógia azok a lábak... a hideg is kiráz tőlük!
P: A Luxen sorozat borítóival semmi gondom nincs, bár hozzáteszem, hogy számomra nem Pepe Toth az álompasi. Ám az Origin-nal nem tudtam megbarátkozni. Annyira idegen. Miért kell Daemon-nak fedetlen mellkassal sétálnia? Az elszántságot értem az arcán, de ez így összességében nem okés.
9,
I: Meg Cabot: Locsifecsi ​királynőt nagyon szeretem, de a borítója nem sikerült valami jól.
P: A Gyönyörű sorscsapás borítóit imádom, egyedül ez a novella nem lett az igazi. Kicsit művi az egész. Túlságosan számítógépes, ha így érthető kicsit mire gondolok. Ám emellett egy másik kiadást is meg szeretnék mutatni, mert rábukkantam és nem hagyhattam ki. :S Most komolyan, ez mi akar lenni?!
10,
I: Julie Garwood: A ​menyasszony annyira jó kis történelmi romantikus könyv, de a borítója borzalmas. Semmi köze sincs a rajta látható nőnek a történtekhez. Sokkal szebbet is kitalálhattak volna hozzá :/
P: Már most leszögezném, hogy hálás vagyok a kiadónak az igyekezetért, hogy a kedvünkért hajlandóak voltak változtatni az eredeti terveken, de azért még ez a végleges borító se lett az igazi a Vámpírbosszú könyvnél. Biztos nem tudnék beleszeretni ebbe a pasiba. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése