2016. 12. 31.

Könyjelző Top 10 - 6. rész

Elindítunk egy újabb rovatot, amivel havonta kétszer szeretnénk jelentkezni. :) Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :) 

2016 10 kedvence

I: Hihetetlen, hogy elrepült ez az év :)
P: Így év vége előtt tökéletes az alkalom arra, hogy összeszedjük az idei 10 kedvenc olvasmányunkat. :)

1,
I: Nem sok könyvet olvastam sajnos az idén, de azok között volt pár ami igazán megfogott. Az első számú kedvencem Britainy C. Cherry Lebegés. Annyira érzelmes volt és a karakterek is nagyon jól sikerültek. Tristan felkerült a top könyves álompasik listám élére.
P: Nem sok könyv kapta meg idén a kedvenc címkét tőlem molyon, de közöttük nehezen választottam ki a kedvencemet. Végül egy igazi szerelmes történetet, Britainy C. Cherry Lebegés könyvét választottam. Akadt olyan, ami ennél érzelmesebb volt és izgalmasabb is, mégis ezt tudnám első helyre sorolni.
2,
I: Második kedvencem Julianne Donaldson Blackmoore-ja. Annyira magával ragadt a történetet. Le se tudtam tenni :)
P: Idén ismertem meg Böszörményi Gyula nevét és az Ambrózy báró sorozatát. Már az első rész is a legjobb 10-be kerülhetne, de még se akartam egy trilógián belül kettőt kiemelni és a második rész még az elsőt is túlszárnyalta. Igazán lebilincselő olvasmány volt.
3,
I: Mary E. Pearson Az árulás szíve nagyon jó folytatása volt az első résznek. Lia története, még mindig nagyon izgalmas, nem unatkoztam.Végig fent tartotta az érdeklődésemet.
P: Kim Holden regénye egyszerre végtelenül szomorú és vidám, reményt adó. Imádtam ezt a kettősséget, ami az egész történetet átszőtte. Imádtam a főszereplőt, akit csodáltam is életszemlélete miatt. Imádtam a könyvet, úgy ahogy volt. *-*
4,
I: Calia Read Elborulva már az első részben felkeltette a figyelmemet Victoria. Hihetetlen milyen jól megtudott vezetni az Írónő.
P: Amy Harmon gyönyörűen bánik a szavakkal. Mindhárom főszereplő megküzd a saját démonaival és mindegyikük példaképünkké válhat. Igazi érzelmi hullámvasút volt végigkövetni a történetüket.
5,
I: Amy Harmon Arctalan ​szerelem, az elején nem éreztem azt a magával ragadó érzést, kezdtem aggódni, hogy még se lesz a kedvencem, és nem fogom jó szájízzel befejezni. Szerencsémre a felétől elkapott a hév, és egyszerűen nem tudtam letenni. Annyira emberi az egész könyv. Teljesen bele lehet képzelni magunkat egy egy szereplő bőrébe. A szituációk, a feltett kérdések, a megélt helyzetek, de még sorolhatnám, teljesen magával ragadt, és közben nagyon elgondolkodtatott Fern, és az ő barátainak élete.
P: Sarah J. Maas regényeit imádom. Eddig nem lőtt mellé nálam egyik történetével se. Nagyon vártam az újabb sorozatot és nem kellett csalódnom. Ugyanolyan remek, mint az Üvegtrón. Alig várom Feyre következő kalandját.
6,
I: Julia Lewis Thomson Többek ​által, egy nagyon jó kis kezdő regényt ismerhetem meg ebben a történetben.  Egy tinédzser lánnyal ismerkedtünk meg az elején, de a végén egy érett nő nézett velünk szembe. Akit az élet sok megpróbáltatás elé állított, de a végén talán kárpótolt mindenért.
P: A tavalyi év nagy kedvence volt Mary E. Pearson regénye. A második részt is imádtam, de most a rangsorban mégis hátrébb került valamiért. A többiek kicsit mélyebb nyomot hagytak bennem, lehet az újdonság varázsa hiányzott belőle. Pedig tényleg egy szavam sincs, Lia most is meggyőzött, hogy miért van kedvenc hősnőim között.
7,
I: Nagyon szeretem a mese feldolgozásokat, ezért felkerült erre a listára Az árnyékkirálynő is. Igazán tetszett Hófehérke történetének eme újra gondolása.
P: A Twister Média hozta el nekünk Anne Bishop sorozatát. Egyből tudtam, hogy nekem való lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire csodálatos világot ismerek meg a könyvben. Igazi paranormális könyv, számos szeretni való lénnyel és egy kedves hősnővel.
8,
I: Wendelin Van Draanen Szerintem, ​szerinted is igazán kedvenc lett :) A filmet nagyon szeretem, és a könyvben sem kellett csalódnom. A filmadaptáció ugyan azt az élményt nyújtotta, mint a könyv :)
P: Nalini Singh is zseniális Írónő. Sajnos a magyar közönségnek nélkülöznie kell írásait, de azért idén is olvastam tőle több regényt. Naasir történetére már régóta vártam, és nem kellett csalódnom. Imádtam ezt a tigrislényt és azt is, ahogy becserkészte párját.
9,
I: Egy nagyon jól felépített disztópiát kaptunk  a kezünkbe. Már maga a világ, és a benne uralkodó helyzetek izgalmakat sugallnak nekünk az Ékkőben.
P: Julianne Donaldson regénye se maradhat ki a felsorolásból. Nem ő írja a legizgalmasabb regényeket, amik olvasása közben tövig rágod a körmöd, de imádni való történelmi romantikusokat ír, amiket pillanatok alatt megszeretsz. A Blackmoore is mély nyomot hagyott bennem.
10,
I: Az biztos, hogy egy jól megírt történetet kaptunk a kezeink közé, én mégis úgy érzem, néhol voltak hiányosságok. A régi szerelem, és a múlt eseményei tetszettek a legjobban az Üvegszívben.
P: Bár a második rész nem volt olyan átütő élmény, mint az első, de most is lebilincselt Mara Dyer könyve. Fokozódik a helyzet és egyre több a kérdés. Noah-val a szerelmük pedig még mindig imádni való. Ennek a könyvnek is Top 10-ben a helye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése