2016. 12. 03.

Könyjelző Top 10 - 4. rész

Elindítunk egy újabb rovatot, amivel havonta kétszer szeretnénk jelentkezni. :) Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :) 

TOP 10 téli borító

I: Reméljük, nem csak a borítókon fogunk majd havat látni :))
P: Elérkezett a december, úgyhogy tökéletes az alkalom, hogy megosszuk veletek a 10 kedvenc téli borítónkat. :)

1, 
I: Eowyn Ivey - The ​Snow Child Egyszer még régen figyeltem fel erre a borítóra. Az egyszerűsége fogott meg, kék szín, és a hópelyhek által kiadott lány, és róka alakja nagyon tetszik *-*
P: Szurovecz Kitti - Hópelyhek a válladon Bár az írónőtől nem olvastam még semmit, de ez a borító elképesztően megfogott. Minden nap örülök, ha belebotlok, de néha amúgy is nézegetek, annyira gyönyörűségesre sikerült. *-*
2, 
I: Sara Raasch - Hó, ​mint hamu Igazán gyönyörűre sikerült ez a borító *-*
P: Kresley Cole - A tél halálos csókja Ez kicsit nyálcsorgatósabb típusú borító, de hát nőből vagyok, nem tagadom, szeretem az ilyet. :D
3, 
I: Debbie Macomber - Első ​hó Annyira hangulatos, és nagyon szépek a színei :)
P: Tehereh Mafi - Ne keress Az új magyar kiadások meseszépek lettek, egytől egyig. Ez a hideg kép is szemet gyönyörködtető, úgyhogy a top 3-ban a helye
4, 
I: Debbie Macomber - A ​fagyöngy alatt Ismét egy gyönyörű borító az Írónő könyvéhez, annyira meghozza a téli hangulatot számomra.
P: Bella Johnson - Snow Kissed Nem ismerem a könyvet, de borítókeresgélés közben belefutottam, és nagyon megtetszett. Kis romantikus, szerelmes, mégis igazán télies ez a borító.
5, 
I: Rachel Cohn · David Levithan - Kihívások ​könyve Egyszerű, de mégis aranyos :)
P: Lisa Kleypas - Az ördög télen Bár a sorozatba egyáltalán nem illik bele, elég vegyesek ezek a borítók. De a címhez tökéletesen illik és engem nagyon megfogott ez a kép.
6, 
I: Catherine Anderson - Felhők ​felett Mindig a hideg téli napokat juttatja eszembe :)
P: Karen Marie Moning - Iced Illik az egész történethez is, és nagyon jól megjeleníti Dani karakterét, az egész könyvben beöltött szerepét. Egyedül dacol és harcol a világ ellen, még a a Dérkirály ellen is
7, 
I: Melissa Landers - Until ​Midnight Most találtam rá keresgélés közben, de egyszerűen gyönyörű szerintem.
P: Rochelle Maya Callen - Ashes & Ice Ismerni ezt a könyvet se ismerem, de ugye, hogy gyönyörű ez a borító? A lány tekintete fagyos, metsző, átható. Biztos egy könyvesboltban is azonnal kiszúrnám magamnak.
8, 
I: Sabrina Jeffries - Karácsonyi ​csoda Mindig is szeretem volna kipróbálni a lovasszánt, ha rá nézek erre a borítóra legszívesebben én is hasítanám a téli tájat :D
P: J. Lynn - Frigid Nálunk is ismert Írónőnek a könyve ez, amit még szintén nem olvastam. De borító alapján csábít, hogy kandalló elé kuporodjak, forró teával, kényelmes fotelbe, puha takaróval télen és eltöltsek egy remek olvasós estét. :)
9, 
I: Angie Stanton - Snowed ​Over Megint egy kis hangulatos borító.
P: Kim Wilkins - Giants of the Frost Ez is ízig-vérig téli borító. Még a képen szereplő lány is jól beöltözött a hideg ellen. :D Viszont nekem ez is nagyon tetszik és top 10-ben a helye. :)
10, 
I: Daniela Sacerdoti - Vigyázz ​rám Meg van a könyv, de még nem olvastam, a vásárláshoz is a borítója hozta meg a kedvem :)
P: Debbie Macomber - Első hó A listám utolsó kötete a téli hangulat mellett nekem a karácsonyt is eszembe juttatja, azzal ahogy a színek feldobják a téli utcai tájat. Bár nem vagyok hidegpárti, de azért ilyen gyönyörű hóesésben tényleg öröm egyet sétálni esténként. 

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok lányok! Nagyon szépek ezek a borítók: a Hópelyhek a válladon, az Első hó, a Vigyázz rám és az Ashes&Ice borítója tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, teljesen ráhangolódtunk a télre, a hóra, amikor keresgettük. :)

      Törlés