2016. 11. 29.

The Booksgiving Tag

Molyos felkérésre hoztunk nektek egy Hálaadáshoz kapcsolódó Book Tag-et. :)

1, A veszekedő/A megmentő: Melyik karakter, aki szívesen levadászná a pulykát, és ki az, aki inkább megmentené? 
I: A veszekedő: Szerintem Cassie Sullivan az Ötödik hullámból levadászná azt a pulykát, főleg ha a testvérének ezzel ételt tudna szerezni.
A megmentő: Bailey Sheen mondanám az Arctalan szerelemből, egy kedves fiú, aki, egy igazi j barát. Ez mellett egy hős is. Biztos nem engedne egy ártatlan pulykát bántani.
P: A veszekedő: Elég konkrét példa, de Nalini Singh Angyali vadász sorozatából Naasir-t mondanám. A tigrisfiú élete a vadászat, biztos, kérni se kellene és máris elkapná a pulykát. :D
A megmentő: Jessica Park egyik szereplőjére, Celeste-re voksolnék. Igazán jólelkű, kedves leányzó, belőle kinéznék ilyen mentőakciót. :)
2, A Dráma Király/Királynő: Melyik karakter kezdene el egy veszekedést az asztalnál?
I: Leah Smith a Zűrös vörösből, biztos nem tudna féket tenni a nyelvére, és áskálódna veszekedne a többiekkel.
P: Soman Chainani egyik karaktere, Sophie, biztos, hogy mindent kritizálna, hangot adna nemtetszésének és ebből biztos, hamar veszekedés lenne.
3, Az űri hadapród: Melyik karakter gyújtaná fel véletlenül a sütőt?
I: VII. Tiberias Calore a Vörös királynőből, bár tudjuk, hogy nagy önfegyelemre képes, még is úgy gondolom, lenne rá esély, hogy mérgében felgyújtaná azt a sütőt, már képessége miatt is :)
P: Anne Bishop Vörös betűkkel könyvében ismerjük meg Meggie-t. Láthatjuk, hogy sok új dologgal találkozik a "való világban", sok dologra rácsodálkozik. Ezért valószínű, hogy a sütővel se boldogulna egyből.
4, A zárkózott: Melyik karakter lenne zárkózott Hálaadáson? (mert nézzünk szembe vele, senki nem akarja őt oda.)
I: Agatha a Jók és Rosszak iskolájából, nagyon visszahuzodó lány, szerintem nem érezné magát oda valónak.
P: Inkább a zárójeles részre koncentrálok és szintén Nalini Singh Angyali Vadász sorozatából választanék. Az aktuális fő gonosz Lijuan, Kína arkangyala. Sokáig legalább a látszatot fenntartotta mindenki, hiába látták már gonosz oldalát, és egy ilyen vacsorán is tökéletesen el tudom képzelni, hogy senki se látja őt szívesen. Bár valószínűleg emiatt ő nem lenne zárkózott, de félig megválaszoltam a kérdést. :D
5, A maximalista: Melyik szereplő lenne belefeledkezve abba, hogy minden TÖKÉLETES legyen?
I:  Sophie a Jók és Rosszak iskolájából, mindene a Tökéleteség, szerintem ezzel mindent elmondtam róla :D
P: Az Ever After High iskola egyik tanulója, Briar Beauty mindig a figyelem központjában szeret lenni és imád szervezkedni. Itt is biztos a kezébe venné az irányítást és nem pihenne addig, amíg minden tökéletes nem lenne. 
6, A zavaró: Melyik szereplő lenne, aki egy kicsit több (vagyis SOK) fűszeres alma koktélt ivott?
I: Evelyn Thomas a taktusból, szegénynek nem jó találkozása volt az alkohollal :)
P: Julie Lewis Thomson Többek által regényében Annának túl sok dolgot kellett átélnie. Sajnos akadt olyan időszak is, amikor az alkoholban keresett menedéket. Később is sokszor figyelmeztetni kellett, hogy figyeljen magára, így lehet, hogy most is többet inna, ha nem figyelne.
7, Melyik könyvért vagy a legkevésbé hálás, ebben az évben?
I: Wendler Nikoletta: Megvalósult ​álom, nekem nagyon nem jött be. Untam, és alig vártam, hogy a végére érjek.
P: Lenne egy másik példán is (A korona), de arról már írtam csalódásként, ezt most nem ezt hoznámEddig idén Lauren Oliver Deliríum könyve tetszett legkevésbé. Érdekesnek gondoltam az alapötletet, de olvasva nem tudtam megszeretni. Huh, nem szívesen gondolok vissza rá. 
8, Melyik könyv,amiért a Legjobban hálás vagy?
I: Nagyon hálás vagyok, hogy kiadták magyarul Brittainy C. Cherry: Lebegés c. könyvét. hatalmas élmény volt elolvasni, és átélni. Alig várom, hogy újabb történetekkel ismerkedhessek meg az Írónő tollából :)
P: Ezt kétfelől is meg tudnám közelíteni. Egyik, hogy melyik volt mondjuk idén a legjobb, de kedvencekről tudok máskor is beszélni. Gena Showalter Éjsötét szenvedély könyvvért vagyok most a leghálásabb, amiért oly hosszú várakozás után a Libri Kiadó felkarolta és folytathatják a rajongók a sorozat olvasását.
9, Nevezz meg egy random dolgot amiért hálás vagy?
I: Örülök, az új munkahelyemnek, mert a cégen belül maradhattam. Az elején féltem az új feladatkörtől, de most már kezdem a magaménak érezni :)
P: Kapásból talán azt mondanám, hogy hálás vagyok, amiért végre látom a fényt az alagút végén és a diplomamunkát készíthetem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése