2016. 11. 02.

Október havi beszerzéseink, olvasásaink

Októberben is megmaradt korábbi lelkesedésünk és még egy újabb rovatot indítottunk el a hónapban. :) Könyves fronton érződik, hogy egyre inkább közeledik az év vége, és több vásárlásunk is volt, mint korábbi a hónapokban. Valamint tartottunk egy újabb tematikus hetet is a Halloween örömére. :)

Indie: Igen végre újra kezd visszatérni az olvasási kedvem, és kicsit több időm is van rá :) Nagyon boldoggá tett a tudat, hogy nem csak egy könyvet sikerült elolvasnom egy hónap alatt! Az október még nem igazán csábítót el, de előre félek a novembertől!! jó pár már lapul képzeletben a virtuális kosárkámban :))

Vettem:
Audrey Carlan: Calendar Girl – Január – Február – Március Perpetua hívta fel rá a figyelmemet, és végül úgy döntöttem megrendelem magamnak :)

-
Rosamund Hodge: Kegyetlen szépség a molyon figyeltem fel rá, először a borítója tetszett meg. De legjobban a fülszövegben lévő mondat fogott meg "Ebben a varázslatosan megírt történetben a Szépség és a szörnyeteg tündérmesei bája találkozik az Üvegtrón-sorozat dühös szenvedélyével" ezek után nem tudtam nem megrendelni :)
 

- Borsa Brown: Az Arab lánya nagyon kíváncsi vagyok most mivel fog minket Borsa meglepni ebben a kötetben :)

Ajándék:
- Simone Elkeles: Chain Reaction – Láncreakció molyos ajándékozás keretein belül kaptam. Már nagyon régóta szeretem volna megszerezni az utolsó részt, most végre sikerült :)

Összesítve: 3 db vettem + 1 db ajándék = 4 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)

Olvastam: Ebben a hónapban összesen 4 db könyvet sikerült elolvasnom, fejlődöm :D Végre újra kezdek visszatérni a könyvfalók közé :)) A blogunkra eddig 1 db-ból készült bejegyzés, és 3 db-ból készül.


Perpetua: Előző hónapokhoz képest kicsit több volt a beszerzés, de ahogy néztem majd a november lesz már az igazi. Már most számos könyvet előrendeltem. De egyáltalán nem panaszkodhatok októberre se. :)

Vettem: - Kerstin Gier: Silber - Az álmok második könyve Imádtam az első rész, szórakoztató könnyed stílusát, nem csak hogy azonnal megrendeltem, de azonnal el is olvastam a könyvet. :)

- Cassandra Clare: Tűzpróba Beleszerettem a borítók koncepciójába és muszáj volt most már megvennem a teljes sorozatot. Büszkén mondhatom, hogy legalább az első részt már elolvastam. :D

- Cassandra Clare: Örök éjre szánva Mint az előzőnél, kellett a sorozatba.

- Cassandra Clare: Kétszer száll alá az angyal Utolsó rész. :)

- Julia Lewis Thomson: Többek által Megtetszett a fülszöveg, kíváncsi vagyok rá. :)

- Audrey Carlan: Calendar Girl - Január, Február, Március  Nagyon jókat olvastam róla, tetszik ez az erotikus vonal is, ez a naptáras felbontás. Remélem jó is lesz.

Jay Crownover: A tetovált srác Az írónő korábbi könyve a Rule, kellemes emlékeket idéz bennem. Erről még jobb kritikákat olvastam, ezért szeretném megnézni milyen.

Kaptam:
-
Borsa Brown - Az arab lánya Recenziós példány az Álomgyár Kiadótól. :)


Johanna Bashford - Karácsony Johannával Elő-szülinapi ajándék. ^-^


Összesítve:  7 db-ot vettem + 1 db recenziós példány + 1 db ajándék = 9 db könyvvel gazdagodtam ebben a hónapban. :)

Olvastam: 6 db könyvet olvastam el ebben a hónapban. Ez most is átlagosnak mondható. :) A blogunkra eddig 1 db-ból készült bejegyzés, és legalább 3 db-ból készül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése