2016. 09. 22.

Tündérmese Book Tag

Nem igazán szoktunk Book Tag-eket kitölteni, de ez most nagyon megtetszett mindkettőnknek, hiszen nagyon szeretjük a mesék világát. :) Ezért íme a mi Tündérmese Book Tag-ünk:

1. Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott.
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett? 
I: Nem szoktam hazudni, mindig a őszintén leírom a véleményem az általam olvasott könyvekről :)
P: Áh nem, hazudni még sose hazudtam könyvről. :) Nagyon maximum mostanában kicsit lekicsinylem, hogy anno mennyire rajongtam az Alkonyat könyvekért. XD De letagadni ezt se tagadom senki előtt.

2. A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele.
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója? 
I: Nehéz kérdés, mert mostanában egyre szebb borítókat lát a könyvmoly, de talán Julie Garwood: A menyasszony c. könyvét mondanám. Egyáltalán nem illik hozzá, de a tartalma szerencsére kárpótolt.
P: Nem mondom, hogy legnagyobb kedvencem a példa, amit hozok, de 5 csillagot kapott. Kelly Creagh Sohamár könyvét a kezembe is alig akart fogni, mert nagyon ellenszenves a borítón szereplő pasi, de tényleg. Aztán mégis rászántam magam és nagyon meglepődtem, hogy mennyire érdekes, izgalmas és élvezetes volt a történet.

3. Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak.
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az? 
I: Sokszor esek ennek áldozatául, nagy hatással tud rám lenni egy szépséges borító. Utoljára talán Naomi Novik: Rengeteg c. könyvét mondanám. Amikor megláttam egyből beleszeretem, és tudtam mindenképpen be kell szereznem :)
P: Rendszeres olvasók erre tudhatják a választ. Nagyon gyakran járok így. XD Legutóbb Lisa Kleypas Nem múló varázs könyvét vettem meg elsősorban a borítója miatt. :)

4. Csipkerózsika – Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel.
Melyik a kedvenc könyves párod? 
I: Mindig eltudja ragadni egy-egy páros az olvasó szívét. Még csak most kezdtem el a könyvet, de tudom, hogy Brittainy C. Cherry Lebegés könyvében lévő Lizzie és Tristan nagy hatással lesz rám :)
P: Kegyetlenség ilyet kérdezni attól, aki sokat olvas. :) Legfrissebb kedvenc párom Tristan és Lizzie Brittainy C. Cherry Lebegés könyvéből. De kedvenc paranormális romantikus sorozataimból rengeteget tudnék mondani és egyet azért szeretnék is, és legyenek ők: Mac és Barrons a Tündérkrónikákból.

5. A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért.
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv? 
I: Ki szoktam azért mozdulni a korfontzónámból, igaz már régen tettem ilyet, de azért nem szoktam elzárkózni tőle. Utoljára talán Robert Galbraith: Kakukkszó könyvével voltam így. Meg kell mondanom, nagyon is tetszett :))
P: Ritkán szakadok el a bevált műfajoktól, de azért időnként van rá példa. Legutóbbi váltásom On Sai Calderon sorozata volt. Sci-fi könyvet előtte még nem olvastam, nem is hiszem, hogy később keresni fogom a műfajt, de az a könyv és a folytatása is igazi kedvenccé vált, remek az Írónő stílusa.

6. Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után.
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka? 
I: Mary E. Pearson: Az ​árulás csókja c. könyve tette ezt velem, egyszerűen nem tudtam letenni, minél előbb szeretem volna a végére érni :)
P: Egész éjszaka szerintem sose voltam még fent, de visszanézve idén legtovább Calia Read Elborulva könyve miatt voltam fent. Ha viszont a legemlékezetesebb ilyet keresem, az egyértelműen C. J. Roberts Fogoly a sötétben könyve. Elkezdtem este olvasni és nem tudtam letenni, rövidke könyv, úgyhogy "csak" fél 2-ig olvastam, de szerintem ez nálam rekord. :)

7. Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba.
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál? 
I: Nem az elmúlt hónapban volt, de Kylie Scott: Lick ​– Taktus c. könyve nagyon rossz hatással volt rám :(
P: Csillagozáson annyira nem érződik, de Kiera Cass-tól a Korona volt a legrosszabb. Nagy csalódás volt, sajnálom, hogy ilyen lezárást kapott az a remek sorozat. :(

8. Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált.
Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?

I: Nagyon örülök, hogy pveronika megismertette velünk Brittainy C. Cherry Lebegés könyvét. Már most tudom, hogy imádni fogom *-*
P: Nálunk szerintem kisebb hírverést kapott, de Anne Bishop Vörös betűkkel könyve fantasztikus volt. Magával ragadott és faltam a lapokat. Igazán kiemelkedő alkotás, remélem minél több emberhez eljut.

9. Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett.
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél? 
I: Mary E. Pearson: Az ​árulás szíve egyszerűen imádom Lia világát. Szeretem a "régi" korabeli helyeket főleg ha kicsit meg van spékelve egy kis misztikummal is :))
P: Naomi Novik Rengeteg könyve ilyen volt. Borongós, varázslattal teli, de teljesen úgy éreztem, hogy egy új különleges világot ismertem meg vele.

10. A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált.
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted? 
I: Nem emlékszem ilyenre, de talán Tarryn Fisher: Dirty ​Red – Zűrös vörös c. könyvét ide tudnám sorolni. Nagyon féltem ettől a résztől. Leah-t pedig kifejezetten utáltam. De az új látásmód, és az hogy egy "gonosz" szemén keresztül ismertük meg a történetet, még is valamennyire megtudtam kedvelni a könyvet.
P: Mivel nagyon sok az olvasásra váró könyv, nem igazán szoktam olyat elkezdeni, amiről úgy gondolom, hogy utálni fogom. Amit mégis ide tudnék mondani az Amie Kaufman Lehullott Csillagok regénye. A műfaj és a fülszöveg nem fogott meg elsőre, mégis elolvastam és meglepő módon nagyon tetszett.

11. Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket.
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért? 
I: A. O. Esther: Frigg ​rokkája I. ból Alex-et és Sonja-t is nagyon megkedveltem, alig várom, hogy végre kezembe lehessen a folytatás :)
P: Sarah Maclean Tizenegy botrány egy herceg meghódításához könyvében, sőt az egész sorozatban három testvér van középpontban. Mindhármukat nagyon szerettem a saját könyveikben is és örültem, hogy később is felbukkantak.

12. Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt.
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe? 
I: Sally Green: Fogság c. könyvét tudnám ide sorolni. Nem mondanám azt, hogy bele szeretem, inkább nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Ezek ellenére nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet :(
P: Egy nagy csalódásom volt az utóbbi időben, az pedig Wendler Nikoletta Megvalósult álom könyve. Különleges a borító és a fülszöveg is egy nekem való bonyodalmakkal teli romantikus könyvet ígért, de sajnos nagyon távol van egy jó olvasmánytól.

13. Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
I: Clélie Avit: Itt ​vagyok c. könyve egy olyan gyöngyszem amit minden olvasónak meg kéne ismernie :)
P: Ide mondhatnám újra a Vörös betűkkel könyvet is, de nem akarok ismételni ezért Ilona Andrews Pusztító mágia kötete a választottam. Gyengéim a paranormális könyvek és nagyon szerettem, viszont félek, hogy nem figyelnek fel rá elegen és nem jelenik meg az összes rész.:(

            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése