2016. 09. 18.

Mira Sabo: Amíg kinyílik a szemünk

Író: Mira Sabo
Cím: Amíg kinyílik a szemünk
Sorozat: Birtoklás trilógia 1.
Kiadó: Művelt Nép
Kiadás éve:
 2016.
Terjedelem:
  560 oldal
Fülszöveg:

"Ez nem egy rózsaszínű lányregény, ha arra számítottál, helyezd vissza a polcra, és felejtsd el! Ha mégis kinyitottad, akkor már csak egyet tanácsolhatok: vegyél ki szabadságot, kapcsold ki a telefonodat, és maradj egyedül! 
Szenvedélyes szikrázás, pimasz őszinteség egy mindent elsöprő kínkötelékben és végül letaszítottság, a valóság létlejtőjén. Fehérgallér és hivalkodás, kozmetikázatlanul. Izgalom, erotika, titkok, luxus. Az alvilág összefonódva az ország rejtélyes, leggazdagabbjaival, mocskos magánéletük, különös szokásaik egy gyönyörű lány életútján át, szexszel ízfokozva. 
Olvasol vagy lemaradsz?"

"Ez a nő átélte azt, amit mások félnek kimondani, vagy ha velük is megesett hasonló, szégyellik bevallani, mások pedig titokban álmodnak róla."

Magamtól valószínűleg nem szúrtam volna ki a könyvet, de van egy kedves moly, akinek általában adok a véleményére. Ő igazán kiemelkedő értékelést írt, így nem tudtam nem felfigyelni a könyvre. Persze utána figyeltem, hogy sokaknak nem tetszett igazán, de fülszöveg és műfaj alapján úgy éreztem, hogy meg kell ismernem ezt tabukat feszegető történetet, amiket általában szeretek.

"Az emberei jól ismerték mindkét Áront: az iszonyú gátlástalan üzletembert és az agresszív szexistát is, aki a nőkre csak mint szexuális tárgyakra tekint. A mérhetetlen gazdagsága pedig mindehhez meg is teremtette a lehetőségeket."

Az alapszituáció tulajdonképpen az, hogy egy ártatlan, kedves lány rossz társaságba keveredik és ez önmagában megfogott. Nyílt titok, hogy ilyen létezik, mint amit Szofinak is át
kellett élnie, de mégis más látni. Nem is gondolnánk, mégis ennyire könnyen más irányt vehet egy ember élete. Sokan azt hiszik, hogy velük ilyen sose történhet meg, de azért sose lehet tudni. Mindenki ismerkedik férfiakkal, akik kezdetben még idegenek és eleinte nem tudható, hogy milyen háttérrel rendelkezik, ez csak akkor derül ki, amikor már túl késő.

"– Te sokkal szabadabb vagy, mint én. A pénz szabaddá tesz.
– Tévedsz, Tündérlány! A pénz magányossá tesz."

Szofi (Forrás)
Szofi egy fiatal, ambiciózus lány, aki előtt még ott áll az egész élet. Vannak tervei, van életcélja és van miért dolgozzon. Egy dolog hibádzott az életében, a szerelem. Hiányolta az igazi szenvedélyt és ez hajtotta egy nem megfelelő férfi karjaiba. Persze ehhez Áronnak is bele kellett nyúlnia az eseményekbe, de mégis így történt. A férfi oldalán megtapasztalhatta az élet napos és árnyoldalát is. Nagyon is csodálom, hogy ennyi szörnyűség után is meg tudja Szofi tartani személyisége nagy részét. A gyenge lányok már régen belerokkantak volna ekkora nyomásba. Csodáltam és csodálkoztam is néha döntésein, de határozottan foglalkoztatott még az egész helyzet az elolvasás után is. Szeretném azt hinni, hogy vannak olyan lányok, akik tényleg így kezelnek egy ilyen szituációt és a végsőkig próbálnak harcolni és nem beletörődni a sorsukba.

"Annyi túlfűtött, elfojtott érzelem volt abban a csókban, hogy fel tudta volna perzselni a földet."

Áron (Forrás)
A történet alakulása, „fordulatai” tetszettek. A cselekmény lekötött és kíváncsian vártam, mikor mutatja ki Áron a foga fehérjét és meddig képes még Szofi tűrni. Csakis a kivitelezésbe tudnék belekötni. Néha kicsit túlfogalmazottnak éreztem a mondatokat. Nem is tudom igazán jól kifejezni erről a gondolataimat, de a nyelvezettel volt néhol bajom. Még Áron az, aki nem lehet szó nélkül hagyni, de mégis nehéz róla megszólalni, de…. egy vadállat, az biztos. :D Hogy lehet egy emberben két ennyire különböző személyiség? Egyik pillanatban még levesz a lábadról szép szavaival, a következő percben már a földbe tipor. Sajnos nagyon igaz, hogy ahol a pénz, ott a hatalom is és akinek pénze van bármit megtehet.

"Ha sétálhatnál a gondolataimban, a világ végére rohannál előlem."
"– Mindig van választási lehetőség, csak az a kérdés, észreveszed-e."

Kedvenc jelenetem: Huh, itt nem választanék. :D
Kedvenc szereplőm: Szofi. 
Kinek ajánlom: Akik szeretnének egy különleges történetet olvasni Budapest alvilági életéről.
Értékelésem: Kicsit vegyesek az én érzéseim. Nem tudnék egyértelműen állást foglalni, de az biztos, hogy érdekes olvasmány Mira Sabo könyve és 4 gyémánt gyűrűt adok rá.



Érdekesség: Interjúra most is bukkantam és magyar szerző lévén, még fordítanom se kellett. :D Emellett megtetszett nagyon a stílus, úgyhogy most is kerestem hasonlókat, hogy ti is ihletet kapjatok. :)

Olvastam a könyv ajánlóját és A szürke ötven árnyalatához hasonlítják.
Ugye, ez most divatos, mármint az erotikus tartalom. A könyv azért nem csak szexről szól. És ezt nagyon fontos leszögezni, mert egy jó történet, ami amúgy szexszel is színezve van. Mert erre is már szükség van. Amikor egyébként én ezt írni kezdtem, akkor ez nem egy erotikus történetnek indult, csak aztán ez lett belőle. Nem tudom, hogy örüljek-e neki, hogy A szürkéhez hasonlítják a könyvet vagy sem.

Spoilerezés nélkül mesélj már egy kicsit a sztoriról.
Egy férfi író beszélget egy nővel, aki elmeséli neki az élete történetét. Ami ebben érdekes, hogy ez egy interjújellegű dolog. Van több regényem, amiben mind-mind az író beszélget a főszereplővel. Aki majd az összes regényemet elolvassa, az erről a férfiről kap egy külön történetet is. Szóval, úgy nagyjából 4-5 kötet múlva magáról az íróról is kapunk egy összeálló teljes sztorit.

Kicsit olyen Marvel-univerzumos. Mennyire volt ez tudatos?
Nem volt tudatos. Tudod, én nem vagyok olyan író, aki először kidolgozza a karaktereket, és úgy ír, hanem én úgy szeretem ezt csinálni, hogy látom magam előtt, mint egy filmet, és írom. Amit nem tudok eldönteni, hogy igazából jó-e. Mert sok gyakorlott író erre azt mondaná, hogy úristen ezt nem szabad, mert előre át kell gondolni, de nem. Én úgy szeretek írni, mintha látnám, és haladok a cél felé.


Egyébként ez egy romantikus történet?
Az is. De vannak benne durva jelenetek. Ami kritikákat én meg is szoktam kapni, hogy elég sok arconcsapó rész van a regényben. Mindjárt az elején elkezdem pofozni az olvasót. De van benne romantika, izgalom, fordulat, minden, ami kellhet.
Író: Pepper Winters
Cím: Tears of Tess
Sorozat: Monsters in the dark 1.
Kiadás éve:
 2013.
Fülszöveg:

“Az életem teljes volt. Boldog, tartalmas, minden szép és tökéletes.
Majd minden megváltozott.
Eladtak."
Tess Snow-nak mindene megvolt, amire vágyott: egy félévvel ingatlanfejlesztő karrierje előtt állt, szerető pasija volt és a jövő tele volt lehetőségekkel.Két éves évfordulójukra Brax meglepi Tess-t egy romantikus mexikói utazással. Homokos partok, finom koktélok és lelket összekapcsoló szex, minden adott egy csodálatos vakációhoz. Teljes szívvel és szenvedéllyel teli hét előtt, Tess remekül érzi magát.
De a kéjes paradicsom összeomlott.
Elrabolták. Bedrogozták. Tess-t egy sötétséggel és erőszakkal teli világba kényszerítik.
Egyedül a fogságban, nincs jele megmentőnek, se szeretőnek, se hitnek, se jövőnek. Tess rémült lányból heves harcossá fejlődik. De nem számít az ereje, ez se menti meg a horrortól, amibe belekerült.
Képes megtalálni Brax Tess-t, mielőtt megtörtik és végre tönkreteszik vagy Tess új tulajdonosa örökre megváltoztatja az életét?


Író: Belle Aurora
Cím: RAW
Sorozat: RAW Family 1.
Kiadás éve:
 2014.
Fülszöveg:

Úgy felnőni, ahogy én, azt hinnéd, hogy elcseszettem vagyok, mint valójában.
Amint tizenhat éves lettem, a hátam mögött hagytam a koszfészket, amit otthonnak neveztem és próbát tettem az utcán.
A legjobb döntés, amit valaha hoztam
Most, húsz évesen, képzett vállalkozó vagyok és piszok jó vagyok a munkámban. 
A barátaim lettek a családom. Mint én, ők is tudják, milyen szeretet nélkül felnőni.
De igaz a mondás.
Azoké a világ, akik tudják merre tartanak.
Ez vagyok én. 
Tudom merre tartok és oda is fogok érni. A saját módszeremmel és a saját tempómban.
De aztán jött ő.
Éreztem a tekintetét rajtam. Látom az egyszerű külső mögött bujkálni. Figyel engem.
Miatta újra érzek.
Ez nem szokványos.
De igaz.
Biztos azon csodálkozol, hogy szerethet bele valaki a leskelődőjébe.
Én is.
Ez nem egy történet.
Ez az életem.

Író: Lucian Bane
Cím: Mercy
Sorozat: Mercy 1.
Kiadás éve:
 2015.
Fülszöveg:
Szadomazochistaként Sade, csak fájdalmat akart adni és kapni kezelhető és legális mennyiségben.
Mercy az apja nyomdokaiba akar lépni - az emberébe, aki feláldozott mindent, hogy megmentse a szenvedéstől.
Amikor Mercy egy borítékot talál a lábtörlőn Sade-től, az eredmény a fájdalom és a kegyelem keveréke.
Sade számára Mercy kedvessége desszert a szadizmusához és a ereje könyörög a mazochizmusért. Kiaknázva saját gyönyörét, lassan rájön, hogy Mercy a saját játékát játszat. És ez olyasmit igényel, amije még sose volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése