2016. 09. 07.

Katie Ashley: Running Mate - borítóleleplezés

running mate cover.jpgÍró: Katie Ashley
Cím: Running Mate
Megjelenés: 2016.11.08.
Fülszöveg:
Barrett
A név Barrett Callahan. Igen, az a Barrett Callahan - az, akit a sajtó "Bare"-nek / meztelen/ nevez, azóta, hogy meztelen képek jelentek meg róla. Huszonöt évesen, fel voltam fegyverezve egy Harvard-i diplomával, egy vezető állással apám Forune 500 cégénél, egy legénylakással és minden hétvégén más lányokkal az ágyamban. Olyan életem volt, amiről a legtöbben álmodtak. De miután apám úgy döntött, hogy indul az elnök választáson, a playboy életvitelem nem kívánatossá válik a kampányában. Az "átalakításom" egy kamu menyasszonnyal kezdődik, akit nem én választottam - egy ideges, kóristalány, aki mégis pokolian szexi.

Addison
Az utolsó kapcsolatom a lángok martaléka lett, és épp a diákhiten tengerében fuldokoltam, amikor egy igazi Keresztapa, James Callahan olyan ajánlatot tett nekem, amit nem tudtam elutasítani. Hétjegyű összeg, hogy hét hónapig játszam el az elbűvölő menyasszony szerepét a fia, Barrett oldalán. Amint megnyeri a választásokat, befejezzük a színjátékot és szabadon távozhatok a naplementében egy halom pénzzel gazdagabban. Persze, még sose találkoztam a fickóval, de színház rajongó voltam már a középiskolában is. Eljátszok bármilyen szerepet Lady Machbet-től Maria Von Trapp-ig. De ez csak addig volt igaz, míg nem találkoztam a kamu vőlegényemmel - a dühítő, önző, egoista, halálian szexi pasival.
A verseny egy halálig tartó harc lesz, és ez még csak nem is a tényleges kampány.

Katie Ashley is egy olyan Írónő, akit az Ulpius-ház idejéről ismerhetünk. Most egy új politikai színezetű romantikus könyve fog megjelenni November 8-án.
Goodreads-en már hozzáadhatod a várólistádhoz: http://bit.ly/2bMHvxU

Az Írónőről:
KATIE ASHLEY.jpg
Katie Ashley New York Times, Usa Today és Amazon bestseller írója. Atlanta külvárosában él lányával, Olivia-val és két elkényeztetett kutyájával. Kicsit megszállottja a  Pinterest-nek, A Golden Girls-nek, Harry Potter-nek, Shakespeare-nek, az Odaátnak, a Desing Women-nek és a Scooby-Doo-nak.
Magyar diplomájával 11 és fél évig tanított, míg 2012 decemberében úgy döntött, hogy teljes állásban az írással foglalkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése