2016. 09. 30.

A hónap kedvenc párja - Szeptember

Még egy új rovatot szeretnénk elindítani az újabb év örömére havi rendszerességgel. Minden hónapban választunk egy-egy kedvenc könyves párt, akik az aktuális havi olvasmányok között kiemelkedtek. :)

Indie:
Brittainy C. Cherry: Lebegés (Az vagy nekem 1.)
Nagyon megszeretem Tristan és Lizzie párosát. Olyan jó volt végig követni kapcsolatuk alakulását. Mind a kettőjüknek hatalmas tragédiát kellett megélniük. A sors egymás felé sodorta ezt a két lelkileg sérült embert, azért, hogy meggyógyítsák egymás sebeit, és új életet kezdhessenek egymás mellett, ezt a folyamatot követjük végig kettőjük között. Minden a ketten nagyon szimpatikusak voltak nekem. Az ő történetük, kapcsolatuk mutatja meg, hogy egy nagy tragédia után se szabad feladni az életet, mert a legváratlanabb helyeken vár minket a boldogság :) 
Tristan és Lizzie
Perpetua:
Nalini Singh: Archangel's Shadows - Ashwini és Janvier
Bár talán nekem is Tristan és Lizzie volt a leginkább kedvelt párosom, de ugyanazt nem akartam hozni, ezért másik kedvencet kerestem nektek. :) Ashwini és Janvier könyvétől kicsit többet vártam, de mint Nalini Singh legtöbb párosát, őket is nagyon szerettem. Az ő macska-egér játékukat már a sorozat eleje óta nyomon követhetjük és most végre főszereplőkké váltak. Izzott közöttük a levegő, igaz kicsit több "izgi" jelenetnek is örültem volna. :P Képválasztásnál kicsit most gondban voltam, mert Ash a könyvben kifejezetten ritkán mosolyog, a tökéletes színésznőről viszont jóformán csak mosolygós képet sikerült találnom, de azért hozom nektek, hogy az én képzeletemben hogyan néz ki ez a páros. :)
Ashwini és Janvier
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése