2016. 02. 01.

Január havi beszerzéseink, olvasásaink


Eltelt 2016 első hónapja. Még december végén indult a WOW kiadó jóvoltából tartott Lélekvesztők nyereményjátékunk, aminek nyertesét már januárban sorsoltuk. :) A hónap másik nagy előrelépése, hogy Jamie McGuire Írónő megkért minket, hogy a Wattpad-on olvasható Endlessly Beautiful történetét mi is fordítsuk le magyarul, hogy meg tudja osztani. :) Ez reméljük nem csak nekünk ekkora öröm, de a magyar rajongók is szívesen fognak újra olvasni Travis-ről és Abby-ről. És már most szeretnénk megemlíteni, hogy mivel szépen lassan gyarapodik az oldalunkat látogatottak száma, hamarosan újabb nyereményjáték várható. ;)

Indie: Az elmúlt hónapokban nagyon elszaladt velem a ló könyvvásárlás terén. :D Ezért nagyon büszke vagyok magamra, hogy sikerült megállnom, és egyetlen egy könyvet sem venni magamnak!! Nem is emlékszem, hogy történt e velem ilyen mostanában. :P
Vettem:

Nulla db :D


Összesítve: 0 db vettem + db ajándékba kaptam 0 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :)
Olvastam: Ebben a hónapban összesen  2 db könyvet sikerült elolvasnom. A szabad időmet, most más foglalta le. ;) Be kell vallanom a könyvmoly énem most zokog magában, hogy a 10 átlagomat nem tudtam teljesíteni. Remélem a következő hónapban újra emelkedik az olvasott könyvek száma :) A blogunkra 2 db-ból bejegyzés is készült.

Perpetua: Nálam is egyértelműen látható, hogy igyekeztem visszafogni magamat. Tényleges vásárlás alig volt, ha minden hónap ilyen lenne, azt hiszem a környezetem se nézne rám furcsa szemmel, sőt a pénztárcám is boldogabb lenne, de könyvmolyként csak örül a lelkem, amikor decemberi kupaccal bővül a polcom. :D

Vettem:
- Jasinda Wilder: Zuhanok beléd Gondoltam szelektálni kell decemberben, nem lehet mindent megvenni, akkor ez a könyv kikerült a beszerzési tervekből, de nem sokáig bírtam ki nélküle. :D Rubin Pöttyös, nem tehetek róla. :D

- Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve Már régen kinéztem magamnak, de mindig lebeszéltem magam róla, de most beadtam a derekam. 

Ajándékba kaptam: 
- Sandra Regnier - Az elfek öröksége molyszülinapos ajándék @scheszti-től :)

- Borsa Brown - Az arab molyszülinapos ajándék @Csikhon_Éva-tól :)



Összesítve:  2 db vettem +  2 db ajándékba kaptam 4 db könyvel gazdagodtam ebben a hónapban :) Ez egy teljesen korrekt hónap volt szerintem. :D
Olvastam: Ebben a hónapban összesen 5 db könyvet sikerült elolvasnom, amitől kicsit szomorú vagyok. :( De hát néha tanulni is kell. :( :D A blogunkra 2 db-ból bejegyzés is készült, és 3 db-ból készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése