2015. 11. 23.

Colleen Hoover: Finding Cindrella - Helló, Hamupipőke (Hopeless 2,5)

Író: Colleen Hoover
Cím: Finding Cinderella – Helló, Hamupipőke!
Sorozat: Hopeless 2,5.
Kiadó:
Könyvmolyképző
Kiadás éve:
 2015.
Terjedelem:
  158 oldal
Fülszöveg:
Egy véletlen találkozás a sötétben pont elég ahhoz, hogy a tizennyolc éves Daniel és a véletlenül belé botló lány szerelmet valljon egymásnak. A románc azonban feltételekhez kötött: megállapodnak, hogy csupán egy órán át tart, és csak úgy tesznek, mintha.
A hatvan perc elteltével a lány éppúgy válik köddé, mint Hamupipőke. Daniel pedig igyekszik meggyőzni magát arról, hogy a történtek csak azért látszottak tökéletesnek, mert eljátszották az egészet. Ilyen csak a tündérmesékben szokott történni, ugye.
Egy évvel és egy boldogtalan kapcsolattal később viszont már kénytelen hinni benne, hogy létezik szerelem első látásra – hiszen találkozik Six-szel, a furcsa nevű lánnyal, akinek még furcsább a személyisége. Daniel számára sajnos az igaz szerelem megtalálása nem jelent egyet a happy enddel. Sőt, talán távolabb is visz tőle.
A múlt elképesztően sötét titka vajon képes-e árnyékot vetni Daniel és Six egyetlen esélyére, hogy megmentői legyenek?


"Ez furcsa, nyilvánvaló, szexi, szomorú és idegen érzés egyszerre – nem akarom elengedni. Szinte már euforikus, mintha valami tündérmesében lennénk. Mintha ő lenne Csingiling, én meg Pán Péter.
Nem, várjunk csak, én nem akarok Pán Péter lenni!
Talán ő lehet Hamupipőke, én pedig a Királyfi."



Csak pici visszatekintésként, mit szerettünk eddig ebben a sorozatban?
P: 
Legjobban azt szerettem, hogy Colleen Hoover gyönyörűen bánik a szavakkal. A Reménytelen olvasása közben az érzelmek váltakoztak bennem. Sokat nevettem a párosunk beszélgetésein, de annyira megható volt sok rész, hogy könnyek nélkül se bírtam ki. A
Six (forrás)
Reményvesztett hiába mesélte el ugyanazt a történetet és hiába tudtam, hogy mi fog történni, az Írónő úgy tudta tálalni az egészet, hogy újra könnyeket csalt a szemembe. Ha egy könyv képes erre, hogy ennyire megérintsen, akkor nálam már nyert ügye van. Six-et Sky mellett, Daniel-t Holder mellett ismertük meg és a második könyv végén lévő rövidke rész, annyira felcsigázott, hogy tudtam, hogy az ő történetüket is imádni fogom.
I:
Nagyon szeretem az Írónő stílusát. Úgy játszik az ember érzéseivel, hogy az hihetetlen. A sorozat első része a lelkemig hatolt. Volt, amikor együtt sírtam, nevetem és reménykedtem szereplőinkkel. Nagyon megszerettem Sky-t, hihetetlen miken kellet keresztül mennie gyerekkorában. Nagyon erős karakter, aki mindezek ellenére igazán emberi, és nagyon örülnék, ha személyesen is ismerhetném. Holder az a pasi, akit egyszerűen nem lehet nem szeretni. Az ő szemszögét, még jobban szerettem, mint Sky-ét. Annyira átérezhető volt a köztük lévő szenvedély, és összetartozás. Olyan szerelem az övék, amit csak kevesen tapasztalnak meg életük során. Nagyon boldog vagyok, hogy Colleen ilyen történeteket ad olvasói kezébe!! Egy  kincset találtam ebben a sorozatban, ami minden fájdalmával és szívbe markoló érzelmével, szeretetével és szerelmével magához láncolt.


Rövidke novella, de ez is teljes élményt tudott nyújtani?
P: 
Nem mindig szeretem a novellákat, de ha teljes történetet kapunk, akkor sosincs gond. Igen, elég hamar egymásba bolondult a párosunk, de így is volt pici bukkanó és múltjuk miatt elhittem, hogy ennyire rákattantak egymásra. Szerencsére nem is túl rövid, 150
forrás
oldalban még rövid cselekmény is ki tud bontakozni. Könnyű egyben elolvasni, de nem csak a hossz miatt, de így még inkább letehetetlenné vált. Nekem a teljességet az is elősegítette, hogy kaptunk egy rövid bevezetést az Írónőtől, Írónőről. Jó volt látni a párhuzamot közte és ez a történet között is. De a valódi történet is megkapta a keretét a prológussal és az epilógussal.
I: Én nagyon örülnék neki, ha még több oldalon keresztül olvashatnám Six és Daniel történetét. De az biztos, hogy sikerült Írónőnknek belesűrítenie mindent 150 oldalba, amivel megint teljesen a hatása alá vont. Átélhettük a reményt egy elsöprő szerelem iránt, amit meg is kaptunk az olvasás során. Nem vezet könnyű út a boldogsághoz, de szerencsére az akadályok legyőzhetőek, amit az Írónő be is bizonyított.

A történetben mit szerettünk?

P: Daniel-t s Six-et. :D Komolyra fordítva: az egész kapcsolatukat. Lehetséges, hogy tényleg kicsit tündérmese szerű a megismerkedésük, de olyan jó hinni, hogy néha a való életben is létezhet ilyen. Olvasni pedig még jobb róla. Daniel jókor volt jó helyen. Six-nek nagyon rossz napja volt és a fiú, mint a herceg pont a segítségére tudott lenni. Az ő támogatása kellett ahhoz, hogy lerázza magáról a fájdalmat és fel tudjon állni, majd továbblépni. Nem ismerték meg a másik valódi kilétét, de a vonzalmuk kézzel tapintható volt. Csak egy tanórát töltöttek együtt és mégis örök emlék maradt és utólag mégis szeretnék megtudni, hogy ki a rejtélyes idegen. Egy évvel később, amikor találkoznak, szintén azonnal szimpatizálnak egymással, nem is húzzák az időt, azonnal megejtik az első közös randit. Természetesen azért szurkoltam végig, hogy rájöjjenek arra, hogy már régóta ismerik egymást, végig a
Daniel (forrás)
felismerésre vártam. :) Amikor végre fény derült a titokra, nem is gondoltam, hogy még egy csavart belecsempész az Írónő. Egyedül ez a fordulat nem tetszett igazán, de valami kellett még a könyvbe, hogy ne legyen ilyen egyszerű a dolog és nem is tudom hirtelen mi mást lehetett volna helyette kitalálni. Tehát ha nem is tetszett, a történetbe kellett, mert így volt jó. Kellett még egy kis bonyodalom a végére. :)
I: Mindent!! Nem tudok rosszat mondani rá!! (nézzétek el nekem, de Colleen fan vagyok, így lehet nem láttok tiszta fejjel) Nagyon örülök, hogy az Írónő magáról is mesélt kicsit a novella elején. Két fiatal találkozása, ami már érdekesen kezdődik. Daniel lyukas órái alkalmával egy takarító szertárban bujdokol. Egyik nap egy lány esik be az ajtón, és pont rajta landol. Különös érzések kerítik hatalmába, és megvigasztalja az idegen lányt. Érezhető a kettőjük közti vonzódás, annak ellenére is, hogy nem látják, hogy néz ki a másik. Elcsattan az a bizonyos csók, ami mindent megváltoztat. Annyira szerettem, már azt, ahogy belevágott a történetbe. Sejtelmes, de mégis tudod, hogy kikről van szó, közben pedig annyira izgulsz, hogy mivé növi ki magát az egész. Nem tudom milyen lenne, ha én kerülnék egy ilyen szituációba, de az biztos, hogy megijednék, ha hirtelen egy idegen karjai közt találnám magam a sötétben :) De itt nem ijedtem meg, hanem elolvadtam mint a vaj. Az újbóli találkozás során az ajtó mögött, megtudtuk, hogy egyikőjük se élte még át az igazi szerelemet. Úgy gondolják nincs mit veszteniük, és eljátsszák azt, hogy szeretik egymást. Egy óra a "mennyországban", ami mindkettőjükben elindít valamit. Annyira szép volt ez a rész is, a szerelmes szavak amiket egymásnak súgtak annyira jó élményt nyújtott, szinte én is éreztem, amiket ők. Sajnos nem lesz több alkalmuk együtt lenni, és meg tudni kik is ők valójában, mert a mi Hamupipőkénk eltűnik egy külföldi tanulás lehetősége által. Eltelik egy év, és a  történet új fordulatot vesz. Daniel megismeri Sky legjobb barátnőjét Six-et, akivel azonnal érezhető köztük a szikra. Nagyon mosolyogtam ezen a részen. Annyira szurkoltam nekik! Ezután szebbnél szebb pillanatokat élünk meg a két fiatal által. Ez mellett rengetek poént, amiket nem lehet nevetés nélkül megúszni. Ismét megmutatta Colleen a dráma érzékét is, amikor már azt hittem ő végre végre itt a mindent eldöntő boldog pillanat kaptam egy jó nagy pofont, és lent találtam magam a padlón. Annyira szépen oldotta meg a boldog véget is!! Az egész egy tündérmese, de mégis magában hordozza az élet szikráját :)

Six és Daniel párosáról mit tudunk mondani, velük örültünk a könyv végén?
P: Pont az előbb írtam, hogy természetesen erre vártam végig, hogy rájöjjenek, hogy
forrás
egymást keresik már régóta. :) Viszont, ha ettől elvonatkoztatunk, akkor is nagyon jók voltak együtt. Daniel már a Reményvesztettben megnyert magának vicces, szókimondó stílusával. Six kevesebbet szerepelt az első könyvben, de nagyon kíváncsi voltam rá is. Engem meglepett kicsit, mert szerintem a híre rosszabb volt, mint amilyen valójában a lány. A könyv rövidsége nem engedte, de kíváncsi lettem volna az ő miértjeire is. Vagány csaj, ő is szókimondó, vevő a poénokra, összeillenek a főhősünkkel. Sok-sok aranyos és vicces pillanatot köszönhettem nekik és nagyon örülök, hogy az ő történetüket is megismerhettem. :)
I: Nagyon boldog voltam, hogy végre megtalálták egymást :) Daniel-t nagyon megkedveltem, és alig vártam, hogy egy kicsit többet megtudhassak róla ebben a novellában. Ő is az a pasi, akiért én is odáig lennék. A hülye becenevektől kezdve, humoráig mindent kedveltem benne. Six-ről nem tudtunk meg sok mindent az előző részekből, jó lett volna kicsit többet megtudni a múltjáról. Ennek ellenére őt is megkedveltem. Együtt pedig olyan aranyosak voltak :) Nagyon örülök, hogy mindenki megtalálta a párját a sorozat végén!

Kedvenc jelenetem:
P: Az utolsó jelenet, a takarítószertárban, volt a legaranyosabb. :)
I: Újra a takarító szertárban :) <3
Kedvenc szereplőm:

P: Six-et is szerettem, de Daniel, azért mégis nagyobb kedvenc
I:
Daniel
Kinek ajánlom:

P:
Dean és Sky könyvei után tökéletes ez a történet, hogy még egy picit újra belecsöppenjünk a világukba és egy újabb szerelem részleteit ismerjük meg.
I: Mindenképpen azoknak, akik olvasták az előző két részt :)
Értékelésem:

P: Minden Colleen könyvet imádok, ez se kaphat kevesebbet 5 ökölpacsinál. :)
I: Egy szó IMÁDTAM!! Nem is adhatnék rá mást mint 5 mosolyt *-*

Érdekesség: Kedvenc idézetek a könyvből.




"Azt a mindenit, de még mennyire, hogy találkoznak! Úgy olvad össze a szánk, mintha rég
szerelmes lenne a másikéba, s hosszú évek után most találkoznának. "

" - Miben sántikálsz?
- Halványlila sejtelmem sincs, miről beszélsz – felelem ártatlanul.
- De van róla fogalmad, mert amikor hazudsz, akkor halványlila kifejezésekkel túlzol."

„Próbálok úgy tenni, mintha Six nem éppen most fúrta volna be magát a mellkasomba, hogy odaférkőzzön a szívemhez.”

" - Mi az az egy dolog ebben a szobában, ami a legnagyobb titkot árulja el rólad?
....
Felemeli a kezét, és egyik ujját a szívéhez teszi.
-  Ez – suttogja. – Itt van a legnagyobb titkom. " 

„Amint kiejti a szavakat, úgy fordul el tőlem, mintha nem éppen most vágott volna
gyomorszájon, nem tépte volna ki a beleimet, és nem taposná a földön a zsigereimet.

„Fogalmam sem volt róla, hogy ennyire tud sajogni az ember szíve. Annyira fáj, hogy legszívesebben benyúlnék érte, és kitépném a mellkasomból, hogy soha többé ne érezzek ilyet.”

" - Gyere - teszem a kezemet az asztalra, miközben előrehajolok felé. Biztos azt hitte, hogy csak viccelek, hiszen idegesen körbetekint. Próbálja megemészteni, hogy az első csókunk nyilvános lesz. "

" - Szeretlek, Daniel Wesley – suttogja.
- Szeretlek, Seven Marie Six Hamupipőke Jacobs."

" - Tudod, miért nem adtam még neked becenevet? … Mert már kaptál tőlem egyet,
Hamupipőke."

" - Daniel Wesley, hol tanultad ezt a sármőr dumát?

Ez nem duma, Six – nevetek. – Hanem karizma."

" - Azért estem beléd, mert lenyűgöző vagy. És mert hagytad, hogy véletlenül hozzáérjek a melledhez."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése